Steinbukken75 Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Nå er jeg gravid igjen. Hadde SA 6.juni. Håper spiren holder seg på plass denne gangen. Har vært en del dårlig i sommer og fikk en positiv test for to dager siden :-) Greier ikke helt å tillate meg å være i lykkerus enda pga det som skjedde for litt siden, men det kommer nok! Jeg lurer på når jeg har termin?? Ikke lett å finne ut siden jeg ikke har en mens å regne ut i fra...
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer så mye!!! Åh, så herlig Jeg hadde sa 2, juli og er igang med prøving igjen. Kanskje er vi like heldige som deg?? Du kan jo være et stykke på vei allerede du! Moro Håper alt går strålende i svangerskapet! Klem
Høstspire 2011 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer så masse=) Inne på babyverden kan du regne ut ca. termin ut fra unnfangelse eller sise mens første dag=) Kanskje det kan peile deg litt inn? http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx Håper alt går bra og at spira sitter skikkelig denne gang=) Alle gode ønsker til deg=)
Modesty Blaise Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Så utrolig deilig Steinbukken at spiren satt så kjapt igjen? Jeg mistet 18.mai og håper at det er min tur nå jeg goså!! Jeg sender over litt babyklister her så sitter nok spiren i ni mnd for deg. Lykke til og kjempegratulerer!!
Lillegull og spiren Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) Så utrolig heldig du er:) ønsker deg lykke til og kos deg masse med den lille spiren:) klem
Steinbukken75 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2007 Tusen takk alle sammen! Håper vi møtes på 1.trimester om ikke så alt for lenge.
gleder.meg Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer!!!!! Håper at den lille vokser og vokser:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Hei Steinbukken! Gratulerer!! Håper at alt går dere vel denne gangen! Jeg hadde en SA i midten av juni .. håper..håper..håper denne gangen:=) Ha en finfin dag videre! Klemmm fra DollyD
Dotten Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer så masse, og la oss håpe denne spiren klorer seg fast akkurat passe lenge Lykke til!!!
*Bea* & bitteliten Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Gratulerer!!! Du er utrolig heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå