milly:) Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Det jeg har på listen min så langt til stellebag er : Gulpekluter bleier våtservietter papirttørkler sinkkrem olje stelleunderlag ekstra klesskift til den lille NOE ANNET??? skal ikke kjøpe en "ordentlig" stellebag, skal kjøpe en kul, vanlig bag og må bare finen ut hvor mye man egentlig trenger i forhold til størrelse og slikt..
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er førstegangs... det er sikkert et dumt sp.mål, men hva skal man med olje i stelebaggen?
trollet66 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Ikke glem en rull med småposer til brukte bleier!!!!! Det er ikke alltid du er en plas der du kan kaste en brukt bleie med en gang og da er det greit å pakke den inn i en pose og ta den med seg. Det samme hvis du er på besøk hos folk, så er det ren skjær høflighet at brukte bleier blir forseglet før de ender i søpla!!!!
milly:) Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Plastposer= kjempebra!!! Hehe, olje i stellebag? godt spørsmål... trengs kanskje ikke allikevel..
kaur *har født!* Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Hundeposer er perfekt til formålet :-)
limø Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Puppekrem mot såre brystvorter er et must!!!!!!!!!!! Lanolinsalve av et eller annet slag. Jeg er veldig fornøyd med den gule tuben.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Sånn desinfeksjonssprit kan være litt kjekt å ha. Det er små flasker man får kjøpt på apotek og noen matbutikker. Om man ikke skulle være i nærheten av en vask kan man bare smøre henda med litt av den så er man mye renere enn med såpe. Blir brukt av voksne i barnehage vet jeg mange steder.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Flasker hvis man ikke har nok melk eller ikke får til å amme? Det tar jo litt plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå