Gå til innhold

Hva skal man ha i stellebagen egentlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg har på listen min så langt til stellebag er :

Gulpekluter

bleier

våtservietter

papirttørkler

sinkkrem

olje

stelleunderlag

ekstra klesskift til den lille

NOE ANNET???

skal ikke kjøpe en "ordentlig" stellebag, skal kjøpe en kul, vanlig bag og må bare finen ut hvor mye man egentlig trenger i forhold til størrelse og slikt.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg er førstegangs... det er sikkert et dumt sp.mål, men hva skal man med olje i stelebaggen?

Skrevet

Ikke glem en rull med småposer til brukte bleier!!!!! Det er ikke alltid du er en plas der du kan kaste en brukt bleie med en gang og da er det greit å pakke den inn i en pose og ta den med seg. Det samme hvis du er på besøk hos folk, så er det ren skjær høflighet at brukte bleier blir forseglet før de ender i søpla!!!!

Skrevet

Plastposer= kjempebra!!!

Hehe, olje i stellebag? godt spørsmål... trengs kanskje ikke allikevel..

Skrevet

Hundeposer er perfekt til formålet :-)

Skrevet

Ammeinnlegg til mor?

Skrevet

Puppekrem mot såre brystvorter er et must!!!!!!!!!!! Lanolinsalve av et eller annet slag. Jeg er veldig fornøyd med den gule tuben.

Skrevet

Sånn desinfeksjonssprit kan være litt kjekt å ha. Det er små flasker man får kjøpt på apotek og noen matbutikker. Om man ikke skulle være i nærheten av en vask kan man bare smøre henda med litt av den så er man mye renere enn med såpe. Blir brukt av voksne i barnehage vet jeg mange steder.

Skrevet

Flasker hvis man ikke har nok melk eller ikke får til å amme? Det tar jo litt plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...