Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Vi er på besøk hos mine foreldre.. Før så har det gått helt fint at lillemann har liggi i reisesenga, men nå ligger han og sutrer i søvna, ligger bare og vrir seg og våkner ofte.. Helt til han får komme opp i senga til meg.. Han er nå blitt 4,5 mnd. og skjønner sikkert at det ikke er han sin vanlige seng.. Men jeg lurte på i natt (siste natta) om jeg kanskje skulle legge han i vognbagen? Han har god plass i den enda.. Jeg kan jo bare ta av kalesja.. Og sette den på gulvet.. Hva tror dere om det? Nå sover han ikke lenge i vogna om dagen heller, så vet jo ikke om det blir så veldig mye bedre men.. Han vil kanskje ikke sove noe godt der heller..
Mooncake Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Du kan jo prøve, ingen skade. F.eks sette bagen i reisesengen.
LINDA*** Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Har vært på to forkjellige hytteturer så langt med min 2mnd gamle gutt. Og han har ligget i vognbagen hele tiden. NO problemos! Lå på skinnfelle og teppe over seg. Gikk så fint atte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå