Jeenie Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er nå på dag 13 med MYE vonter og murringer både i magen og ryggen... Noen ganger er det kjempevondt og andre ganger legger jeg nesten ikke merke til det... Har også masse kynnere innimellom dette her... Jordmor sier det er modning, men hvor modent skal det egentlig bli?? Er jo hakket før jeg begynner å mugne her føler jeg... Er drittlei av å gå rundt å ha vondter uten at det skjer noe mer..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Pass opp for disse fluene som går på frukten som ligger og blir litt vel moden i frukt fatet
Jeenie Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 er vel mer som en nedfallsfrukt jeg føler meg som Men skal man virkelig gå å plages i over 2 uker før det skjer noe...?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 samme med meg,føler jeg har murret i mangen uker nå...ganske lei kan du si ja....
Spira31 Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 til HI. Du er heldig da som har termin idag! Jeg har det også som deg, men terminen min er ikke før om 19 dager!!! det er kjipt det. Og idag våknet jeg itillegg opp med stiv rygg og det føles som jeg har innvendige blåmerker i magen siden babyen sikkert ligger og trykker på samme steder hele tiden..når hun hikker så er det jo samme sted.. uansett.. ganske lei nå, blir så lite sosial av å ha det sånn... og innbiller meg hver dag at "I dag er dagen!" (Jada, flink å lure meg selv...)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 har hatt slik i 5 uker nå...trodde for ett par uker siden at det skulle skje da (håpet ikke det,litt tidlig) for hadde slik i 3 uker med min første...men nå begynner jeg å bli lei av å lure på om det skal skje noe eller ikke...slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå