Gå til innhold

Til dere som allerede har født....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt sprinkelseng med sprinkelbeskytter som skal stå på vårt rom. Men når babyen sover om dagen, er jo hyggelig å være i samme rom som babyen da. Sover babyene deres da i en vugge i stuen?? Ser på utstyrslister at mange har både sprinkelseng OG vugge.....

Hilsen førstegangsfødende og litt grønn på det meste.... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en vugge som jeg flyttet fra soverom til stuen på dagen! Brukte den altså dag og natt! Ellers så er jo en grei løsning å bruke vognbagen på dagtid!!! Hvis det ikkke er mulig å flytte sengen!

Nå er han 6 mnd og vi har nettopp begynt å bruke sprinkelseng til ham. Jeg ville ha vugge i begynnelsen siden den er mindre og "lunere".

Skrevet

På dagen sov han i vognbaggen i stuen fram til han var sånn ca 3mnd. Da la jeg han på soverommet eller ute i vogna når han skal sove

Skrevet

Da tyta var lita og ikke rørte så mye på seg lå hun mye i sofaen ved siden av meg. Brukte også mye vognbaggen i stua. Sånn ca rundt 3-4 mnd begynte jeg å legge henne i vogga på soverommet eller ute i vogna som hun i innlegget over.

Hun ble flyttet inn på eget rom og byttet til sprinkelseng da hun var rundt 6-7 mnd.

Skrevet

På dagen sov junior i vugge på stua ja.. Bortsett fra en lur i vogna.. På natta sov han i sprinkelseng

Skrevet

Knøttet har ikke begynt å trives i sprinkelsenga si før nå (snart 6 måneder gammel) og derfor sov han i bag til vogn både på dagen og natta :)

Skrevet

vi hadde vugge i stuen og sprinkelseng på soverommet. men han likte best å sove på rommet om dagen også så vuggen ble ikke brukt så veldi lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...