Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Har kjøpt sprinkelseng med sprinkelbeskytter som skal stå på vårt rom. Men når babyen sover om dagen, er jo hyggelig å være i samme rom som babyen da. Sover babyene deres da i en vugge i stuen?? Ser på utstyrslister at mange har både sprinkelseng OG vugge..... Hilsen førstegangsfødende og litt grønn på det meste.... ;o)
uuups:) Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg hadde en vugge som jeg flyttet fra soverom til stuen på dagen! Brukte den altså dag og natt! Ellers så er jo en grei løsning å bruke vognbagen på dagtid!!! Hvis det ikkke er mulig å flytte sengen! Nå er han 6 mnd og vi har nettopp begynt å bruke sprinkelseng til ham. Jeg ville ha vugge i begynnelsen siden den er mindre og "lunere".
=)mamsen=) Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 På dagen sov han i vognbaggen i stuen fram til han var sånn ca 3mnd. Da la jeg han på soverommet eller ute i vogna når han skal sove
LilleStjerne Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Da tyta var lita og ikke rørte så mye på seg lå hun mye i sofaen ved siden av meg. Brukte også mye vognbaggen i stua. Sånn ca rundt 3-4 mnd begynte jeg å legge henne i vogga på soverommet eller ute i vogna som hun i innlegget over. Hun ble flyttet inn på eget rom og byttet til sprinkelseng da hun var rundt 6-7 mnd.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 På dagen sov junior i vugge på stua ja.. Bortsett fra en lur i vogna.. På natta sov han i sprinkelseng
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Knøttet har ikke begynt å trives i sprinkelsenga si før nå (snart 6 måneder gammel) og derfor sov han i bag til vogn både på dagen og natta
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 vi hadde vugge i stuen og sprinkelseng på soverommet. men han likte best å sove på rommet om dagen også så vuggen ble ikke brukt så veldi lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå