Gå til innhold

Til dere med katt og barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte katten/kattene på at det kom en bebis i huset? Vi har 5 katter som ikke er så veldig vant til unger og ikke veldig stort hus. Er kjempe spent på dette, for jeg elsker kattene mine, og vil så gjerne at det skal gå bra. Håper bare ikke bebien er allergisk. Da blir det krise her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For barnas del har de veldig godt av å vokse opp med husdyr og lære å være snille med dem. Og kattene lærer fort at det lønner seg å sette pris på det nye familiemedlemmet :-)

Jeg hadde to katter da første baby kom. Den ene elsket barn fra før og den andre var skikkelig barnesky. Men etter hvert som barnet ble eldre ble også den katten mer og mer glad i henne. Godtok alt, innen hun var ett år kunne hun legge seg oppå henne og gjøre hva som helst uten at hun brydde seg! Kom løpende mot henne når vi kom hjem osv.

Nå venter vi nr to og kattene er på ferie hos bestemor på ubestemt tid.... inntil vi får større plass, kanskje? Orket ikke kattehårene i liten leilighet og flere unger (har flyttet til et sted de ikke kan være ute).

Litt avsporing, men det går sikkert kjempebra! Bare pass på å ikke forlate dem alene med babyen, de kan fort finne ut at de skal kose med babyen og legge seg oppå den...

Skrevet

hun reagerte ikke så mye akkuratt..

tror ikke katter er slik som hunder at de blir sjalu osv..

katta var bare nysgjerrig,kom å lukta på han osv..det hjør hun forsåvidt enda..:)

ellers lever hun sitt vanlige liv..

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...