Gå til innhold

Da er nok navnet klart:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemt oss for Tobias... men av ulike grunner ble det ikke det allikevel... så har vi vurdert Conrad etter bestefaren til sambo... men det ble det heller ikke... Vi har nok funnet navnet nå... hadde det på lista fra første stund,men følte ikke det var noe rett... men nå falt det liksom på plass...

Nå skal jeg være så snill å holde det hemmelig til tigergutten vår er født... også for dere.. hihi... :) Men jeg kan si såpass som at det ble 2 navn.. hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å....få høre da?

Skrevet

**nop.. hehe**

Men kan si såpass som at det er visst bare 23 stykk i landet med den kombinasjonen.. Storebror har ikke verdens mest vanlige navn heller, der var det 56 stykk med samme kombinasjon av fornavn.

Skrevet

åhh:=)

sikkert et nydelig navn...navn er ikke enkelt, jeg og smabo har enda ikke bestemt oss 100 % for hva navnet blir enda... Man må tygge litt på de:=)

Skrevet

Vi har slitt max denne gangen altså... huff det er ikke alltid lett..

Med førstemann var navnet i boks så snart spiren var plantet omtrent... denne gangen ble det altså ikke bestemt før 2 uker før termin.. hehe.

Skrevet

sei det!!

åå

eg måtte gå inn for å sjå ka du endelig hadde bestemt dei for

:)

Skrevet

hehe... gubben er ikke 100% men 98% så det er så og si bestemt... hehe.. Er bare jeg og gubben + min beste bim-venninne som vet navnet.. og slik blir det til tigergutten har tatt sitt første åndedrett.. hehe;)

Skrevet

ja, du veit å plage.. hihi

eg lika Sevrin

er bere 38 som heter det..

håpe på at kjem i morga da. for då hadde farfar bursdag som hette Sevrin.

:)

Skrevet

hehe;) Er ikke mange ting jeg klarer å holde hemmelig.. så tenkte jeg fikk prøve denne ene gangen da... litt gøy også da... frem til nå har han bare hett Tigergutt eller lillebror.. rart å ha navnet ferdi;) men veldig godt også... hadde panikk en liten periode ja.. hihi.

Skrevet

tipper på kåre bjarne eller Bjatmar mattis...=)

Skrevet

Åh hvordan klarte du å tippe det da??? hoho..

Skrevet

MOHAHAHA

Skrevet

hva heter storebror da? Det kan du vel si??

Skrevet

Ruben Alexander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...