☆Lille my* Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 I dag begynte jeg på krykker pga bekkenløsning! Var på sykehuset å tok ul av nyrene, og nyrebekkenet hadde utvida seg mye mere siden sist:( Så her humper jeg rundt på krykker med bekkenløsning og utvida nyrebekken! Det er så sykt vondt! Griner når jeg må snu meg over i senga:( Og hunden min får jeg ikke til å lufte! det må pappa gjøre! Enda er det 2 måneder igjen, og fødselsangsten forverrer seg hele tiden pga smertene jeg har nå! Syte syte!
fairy Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Uff, høres ikke godt ut! Men jeg kan trøste deg med det at selv om du har store bekkenplager er det sjelden at man merker noe til det når man er i fødsel..
lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 STÅ PÅ!!)) Dette greier du, men jeg føler veldig med deg. Jeg har også vært veldig plaget med bekkenet, nyrene og mye smerter i mesteparten av svangerskapet, pluss at jeg har vært inn og ut av sykehus siden uke 22 pga fare for prematurfødsel. Jeg låg i nesten 13 uker. Husker da jeg låg på sykehuset i uke 22 og de snakket om at jeg ihvertfall måtte ligge til uke 32... Syns det var helt forferdelig, sååå lenge tenkte jeg... Da jeg endelig var kommet til uke 35, meldte andre plager seg som gjorde at jeg ble innlagt flere ganger... Men tenk, nå er jeg i uke 38+2 og jeg er snart i MÅL!! helt utrolig, det hadde jeg ikke trodd!!) Så dette går nok bra med deg også, selv om det er tøft til tider og veldig til påkjenning både psykisk og fysisk....Ta en dag om gangen, så kommer du deg gjennom det.... Plutselig er tiden der for deg også og tenk på det lille nurket du har i vente.) Masse LYKKE LYKKE TIL:)))
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 jeg fikk skikkelig bekkenløsning når jeg hadde igjen litt over fire måneder av svangerskapet og måtte bruke krykker i godt over en måned sammenhengende. var så vondt til tider at jeg gråt og gråt - ble helt utslitt av det og tanken på og ikke klare noe selv omtrent. jeg begynte med behandling hos fysioterapeut og etter en tid merket jeg forandring. jeg kunne kaste krykkene. noen dager må jeg finne de igjen, men tar jeg det med ro og lytter til kroppen og signaler den gir så klarer jeg meg bra. har og fått litt akupunktur av jordmor mot dette. stå på og ikke gi opp, det finnes ting som kan hjelpe. i tilegg lærer man seg etterhvert litt mer å leve med smerten... lykke til videre:-)
☆Lille my* Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Tusen takk skal du ha! Det hørtes ikke noe trivelig ut! Men 38+2 :) Så herlig da:) Da blir det snart nå=)
☆Lille my* Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 Takk til dere begge! Bra at det hjalp med fysio hos deg! Skal begynne jeg også og håper på samme virkning:)
kaur *har født!* Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Jeg føler med deg! Har ikke hatt bruk for krykker til nå, men føler det er like før. Det er så vondt å stå og gå. Snu seg i senga er er mareritt. Skulle ønske det var over....og priser meg lykkelig for at jeg ikke er som elefanten som går ca 1år... I dag reiser de to eldste til pappan sin, og da er det problemer med å få luftet bikkja. Mannen min må nok ta i et tak, ja.... Forstår det såååå godt, og sender over en trøsteklem.
☆Lille my* Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 Tusen takk! Trøsteklem tilbake til deg! Det skal jaggu ikke være lett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå