Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Leser pakningsvedlegget til lamisil (krem mot fotsopp), og der står det: "Begrenset erfaring ved bruk under graviditet. Rådfør deg derfor alltid med legen før bruk av Lamisil krem under graviditet." Hvis det er begrenset erfaring, er det da noe å ta sjansen på å bruke? Er det noen som har noen alternative behandlingsformer av fotsopp? Det klør så at jeg må gjøre noe - og det blir jo bare værre... tror det har spredd seg til under foten også (ikke bare mellom tærne). Står da at jeg bør kontakte lege... men hvis legen sier jeg bare kan bruke lamisil... er det helt trygt da når det står så usikkert på pakningsvedlegget??? Noen råd??
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 ring apoteket å hør med de =) de hjelper deg nokk
Håpefull mamma Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Prøv med canesten (liniment). står på pakningen at det er ufaring ved graviditet og amming. den er for fotsopp.
Pockahontas Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Hei! Hvis du har fotsopp i både fotsålen og fotryggen, i tillegg til mellom tærne, graviditet tatt i betraktning, hadde jeg kontaktet lege før jeg gjorde noe som helst. Jeg er autorisert fotterapeut. Gi føttene så mye luft og frihet som overhodet mulig i mellomtiden. Prøv å pudre litt og hold føttene tørre, soppen florerer og liker seg i vått og varmt miljø. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Takk for svar! Skal se om jeg får dratt til legen - er på ferie. Og hvis canesten er trygt kan jeg begynne med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå