Gå til innhold

Noen andre som har erfaring m/ livmorfremfall....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte midt tredje barn for litt over 1 mnd siden og fikk hos gyn idag vite at livmorhalsen har sklidd litt ned i skjeden. Hjelp, føler meg som en urgammel dame og skikkelig udelikat. Gyn mente at det antagelig etterhveert vil rette seg opp, må bare være litt flinkere m knipeøvelser osv. Men hva med sex? Hvordan er det når alt "der nede" er så annerledes? Når skal vi tørre å prøve igjen?

Er veeeeldig takknemlig hvis noen som har opplevd det samme vil dele sine erfaringer meg.

 

Hilsen en BEKYMRET

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde det etter at jeg fikk nummer en. Det ordnet seg av seg selv:-) Hadde sex seks uker etter fødselen og merket ingenting "uvanlig" da. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...