Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Fødte midt tredje barn for litt over 1 mnd siden og fikk hos gyn idag vite at livmorhalsen har sklidd litt ned i skjeden. Hjelp, føler meg som en urgammel dame og skikkelig udelikat. Gyn mente at det antagelig etterhveert vil rette seg opp, må bare være litt flinkere m knipeøvelser osv. Men hva med sex? Hvordan er det når alt "der nede" er så annerledes? Når skal vi tørre å prøve igjen? Er veeeeldig takknemlig hvis noen som har opplevd det samme vil dele sine erfaringer meg. Hilsen en BEKYMRET
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Ja, jeg hadde det etter at jeg fikk nummer en. Det ordnet seg av seg selv:-) Hadde sex seks uker etter fødselen og merket ingenting "uvanlig" da. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå