Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 trenger mangen tips..skal lage til jentekveld imorgen..så kanskje noen har en god vri:)
Monajenten Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 - Grillet kylling (som jeg river opp) - Pastaskruer - Kinakål - Agurk - Mais - Salatbønner - Osteterninger - Eplebiter (gult eple)
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Lollo rosso ruccola grønn lollo cherrytomater bacon pinjekjerner (ristede) grillete biter kyllingfilet pesto i små drypp over hele salaten litt parmesan, grovt revet Godt brød til. ) Bare si hvis du vil ha en annen type.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Grillet kylling Isbergsalat Mais Avokado Ananas Tomater Paprika Agurk Fetaost
cheni Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Grillet kylling Penne pasta Paprika, rød og gul fetaost oliven klassisk fransk dressing. Dressingen er helt fantastisk til pastasalat, ble tipset om den av ei venninne som jobber i ferskvaredisken. Det er en tomat\olje\hvitløksdressing.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 tusen takk...hørtes kjempegode ut alle sammen:) nesten så jeg må prøve alle..hehe.. og jeg ble ihvertfall ikke sulten nå
Rusketuska Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er glad i "litt smak" ) Min blis som regel; 1 "reven" kylling kinakål/isbergsalat roccolo salat rød paprika gul paprika gulrot ( i strimler) kokt penne pasta sukkererter purre el. løk fetaost ( gjerne med hvitløk/basilikum m/ "olje") språstekt bacon litt salt og pepper evnt mais/agurk/tomat Serveres med hvitløksbaguetter )
Torpekjærringa Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Enig med stort sett alle jentene her jeg ;o) men de har glemt en VIKTIG ting i salaten - pinjekjerner )) nam nam
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 fullkornspastaskruer kylling avokado (litt sitronsaft på slik at de ikke blir brune om de står litt) soltørkede tomater vårløk/purre alfalfaspirer paprika yoghurtdressing med masse hvitløk ved siden av:) Nam nam, godt og mettende
Mynona Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er av den kresne sorten, så jeg har gjerne masse digg. MEN jeg har det i masse småskåler så vi kan plukke det vi liker. Tar masse plass på bordet, men pleier å være populært=)
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 masse godt her jo:) det var er lurt tips mynona:D
eva luna Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Rød og grønn paprika Pastaskruer Fetaost Rødløk Rød Pesto Hakket chili på glass/chilipasta Grillet kylling uten skinn Ruccola-salat Biter av stekt bacon Tilbehør: Hvitløskbrød og en god flaske vin
eva luna Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Og cherrytomater selvfølgelig! Dette er bare en rå kyllingsalat, hehe
Mynona Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Bare hyggelig=) Ååå nå ble jeg fristet, blir nok salat til fredagskosen ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå