Mia_I Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hvor mye gir dere som må supplere morsmelka med noe MME? Vi må det en sjelden gang på kvelden. Sykehuset sa vi skulle gi 20 ml da hun var nyfødt. Nå som hun er 2 mnd har vi gått opp til 30-40, antar det er greit, og hun virker mett da. - men hvor mye gir dere?
Kaia25 Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hvis du gir mme etter puppen, ville jeg laga feks 50 ml mme og gitt babyen det hun tar - tror bare de spiser til de er mette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå