☆Lille my* Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Er det noen som faktisk synes det var en fin opplevelse, og som gjerne vil gjøre det igjen? Da tenker jeg ikke på da barnet kommer ut, for det er jo såklart en fin opplevelse:) hehe. Men fra første rie og utover....
Stor_smil Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jaaaaaa... jeg syntes det var en helt fantastisk opplevelse, som jeg gjerne vil oppleve om igjen og om igjen Alt fra da vannet gikk, tl de første riene kom, til spenningen rundt det hele, på sykehuset, alle som tok så godt vare på meg, til jeg fikk nyheten om at det var 10 cm åpning og klar for å begynne å presse... det var helt nydelig, og jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det...
Potetstappe Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Ja! Det var helt fantastisk, ikke bare når hun kom ut, men hele greia! Hvordan kroppen fungerer er bare helt utrolig! Håper jeg får oppleve det flere ganger! Får ikke skiftet nick, er ikke 12 dager over, men fødte for 12 dager siden..
mammantilverdensbestebarn Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Må innrømme at det var ubeskrivelig smertefullt, men jeg er gravid med nr 2 nå, så man "glemmer";) Hvis man ser bort fra smertene, er en fødsel en fantastisk opplevelse! Man vet at for hver rie som kommer, er barnet litt nærmere å bli født... det er utrolig hvordan vi damer er lagd for å klare dette! Og når man endelig har barnet i armene... åh, det er SÅ verdt alle smertene!! Husker jeg tenkte under forrige fødsel at "neste adopterer vi". Men nå gleder jeg meg veldig til å oppleve det igjen!!
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Min første fødsel var både smertefull, vanskelig og dramatisk.. -Måtte gjenopplive gutten osv.. Så jeg grudde meg veldig denne gangen.. Og ble satt igang ved at de tok vannet... Men for en fantastisk fødsel!!!! ))) Måtte få drypp for å få fart på riene, og fikk da epidural også. Det virket utrolig bra! Hang over saccosekken og trykket han ut lett som bare det! Fikk han i armene med en gang, og den følelsen er ubeskrivelig... En sånn fødsel gjør jeg gjerne igjen!
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 jaaaa...jeg har såå lyst å gjøre det igjen.. hadde en jævlig fødsel,som jeg aldri håper å få igjen,men jeg kunne gjort det igjen,for det som kommer ut av det er så utrolig herlig.. du kommer til å skjønner når du har født,gled deg!!!
SuperGlad Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 ja gjerne :-) å jeg skal jo gjøre det om et pr mnd igjen! Like etter de tok snuppa fra brystet mitt for å vaske henne, så satt jeg meg opp i senga å sa så fornøyd til sambo: " dette må vi gjøre flere ganger. det var jo så morro" Dette har vi t.o.m på video så det er litt morsomt når jeg først sier jeg dør av smerte, at jeg ikke vil mer, at dette er det mest hjernedøde jeg noen ganger har gjort, så bare noen minutter etterpå fortelle hvor fantastisk herlig der var :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå