Gå til innhold

19 måneder. Skal jeg begynne med potte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er best, begynne med potte eller sånn sete på dassen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker sete på doet, og tulla er snart 17 mnd. Går veldig bra!

Skrevet

Jenta mi er nysgjerrig på både potten og å sitte på doring på doen. men ikke f om hun får klart å gjøre noe. Gode tips mottas med takk. Hun blir 2 i sept.

Skrevet

Thea har begynt noen ganger å si fra når hun må på do, tissetiss eller så gjemmer hun seg når hun skal bæsje. men hun er redd for både do og potta, kjøpte sånn prinsesse potte somlager lyder å den er kjempe skummel:P hun blir 2 i september, hadde tenkt å øve litt nå i sommer med mindre klær osv, men hjelper lite det når do er så skummelt, hun blir helt stiv visjeg prøver å sette hun på

Skrevet

Hvorfor begynner dere så tidlig? Bare lurer.

Er det for at de skal bli tørr, eller bare for at de skal bli vandt til do?

Barn bruker jo ofte bleie til de nærmer seg 3 år.

Skrevet

Det er jo bare å prøve det. Noen liker det andre ikke. Ikke press de bare.

Mine begynte rundt året. Eldstemann var bleifri da han var 2 1/2, og minsten som nå er 1 1/2 bruker ikke bleie hjemme på dagtid lengre..

Hun er nok ganske tidlig ute. Hun har altid slitet med magen sin så henne introduserte vi potte til da henne var 8mnd, hun klarer nesten ikke bæsje i bleie.

Jeg har introdusert potte og doring. Valgte å gjøre det tidlig for å venne de til det, og pga magen hennes. Sluttet selv med bleie da jeg var 1 1/2 år. Så lenge jeg går hjemme med de er dette enklere og følge opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...