Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Var møkk sur i går etter å ha vært på jentetur hvor jeg ble søkk våt, vi hadde dårlig vær, sov på forferdelige rom - vonde madrasser etc. Turen i seg selv med selskapet var svært så bra - vi hadde bare ikke med oss værgudene for å si det slik! Før jeg reiste spurte jeg samboeren min om ikke vi skulle bestille oss en ferie - men fikk ikke noe svar. Da jeg i går kveld skulle se hva som var av de plassene jeg så på før jeg reiste, var alle disse jeg kunne tenke meg bortbestilt. ARG! Ble så sur og irritert, så til slutt satte han seg ned ved siden av meg. Han mente nemlig at jeg bare måtte si hvor jeg ville så ble han med. Men jeg sa jeg etterlyste ENGASJEMENT over hvor han også ville reise.... Til slutt fant vi et fint hotell med alt inkludert i Tyrkia. Egentlig så vil jeg ikke til Tyrkia, men jeg vil på ferie.... Leste om hotellet og det var veldig familievennlig, litt for mye "egen barnerestaurant med 60 plasser og eget babyhjørne hvor man kan tilberede sin egen babymat"..... Jeg sa at det kom til å være unger der. Han sa vi ikke behøvde være tett oppi de da... hehe.... Vi fant så et annet fint hotell, en del dyrere, i Tunisia... Så nå skal vi en uke til Tunisia! Jippi! Sa til han at vi kunne ta et familievennlig hotell en annen gang, og at vi nå hadde muligheten til å reise bare han og jeg til et sted, for slik fikk vi kanskje ikke til på et par år... Da sa han: "Hæ? Hva mener du? Da måtte jeg si: "Unger og sånn..." Tviler på at det blir prøving fra nyttår.... begynner jo i ny jobb nå, og har jo regelmessig syklus....så bør nok ta forholsregler. Ikke det at jeg tror det vil klaffe første gang.. men greit å være helt klar! Vi ble egentlig enige (i mai ca) om at jeg skulle ta folat fra august, greit å være på den sikre siden. Da jeg spurte han om dette i sted så visste han ikke..... æsj... Vel... første fine ting nå blir ferie - håper og tror vi vil kose oss. Jeg skal la være å snakke om unger og bare fokusere på han og meg... Prøve iallefall. Reiser ikke før i slutten av juli, så er det rett tilbake på ny jobb i begynnelsen av august! Nå skal jeg møte noen venninner! Snakkes i kveld jenter!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer så mye med ferieplanene! Det er veldig deilig å komme seg blirt fra ting! Bare være helt borte fra alt. Vi koste oss mye sammen på ferie og så har hann blitt enda mer kosen etter vi kom hjem også! Så det er bra! Du må kose deg i kveld! jeg skal ta det med ro å spise masse hvitløk da jeg er forkjølet på mangen uker... fysj.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå