Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Nå har jeg klippet håret, kjøpt sko, smykker, bikini.. Jiha! Ganske deilig egentlig. Føler meg skikkelig fresh. Jeg hadde 10 åringen med og hun sier" sjoppingsenter, mamma- det er nesten som å reise til himlen" Huff, jeg har oppdratt et shopping monster... He he. Nå legger hun planer, pappaen og superguttene kan dra til Manchester på fotballkamp, mens mamma og jeg kan sjoppe i Manchester:) Og jeg, jeg er så enig så enig...
Urtete Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hehehe det kan være ganske deilig ja! Jeg skal shoppe i ettermiddag - heeelt alene. Dagens store høydepunkt! Men jeg har bare en times tid til disposisjon, så jeg må være effektiv!:-) Shopping-monster - den var god!:-))))
Plutseliten :) Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Åååå høres koselig ut,både å fornye seg og kose seg med datter....har en her med svart belte i shopping og som synes det er kjempegøy å fornye mamman sin Helt enig i planene hennes,maaasse fint å kjøpe!!
Mamman til M&E Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er faktisk av de som ikke er glad i kjøpesenter og shopping er gøy av og til, går veldig fort lei da! Er opptatt av klær/smykker etc men liker bare ikke å shoppe så lenge av gangen Vennene til samboeren min kaller meg for "et funn" :-) Kan være gøy av og til da, om en har godt selskap og pauser for å drikke vin innimellom :-)
Motti Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 He, he. Venninna mi og jeg har et uttrykk: shoppingødem, det er når vi har så mange bæreposer at fingrene hovner opp....sier jo litt...
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Ha, ha.. Posene er så tunge at de hindrer blodet ut i fingertuppene.. Jeg klarte faktisk å få til 12000 skritt på en shoppingrunde. Det er jo en bra treningsøkt det??
Motti Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Ja, det var imponerende, shopping er trim, det. Bare det å ta av og på seg så mange ganger er jo ganske krevende, for ikke å snakke om når det sitter fast under puppene (overdeler går lettere på enn av her...), da får jeg fart på blodpumpa, da...
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 For ikke å snakke om sprinter egenskapene en utvikler når lillegutt har rotet seg bort under klesstativene, supergutten har gått seg vill og mor blir ropt opp over høytaleren...Eller farten en får ut av prøverommet når en ser seg selv i dårlig lys og speil på alle kanter. Iiiiiiiiiiiiiik ikke en liten flekk av lårene som er cellulitefri. Er den rompa virkelig min???? Jeg sliter mer med underdeler. Når de stopper midt på lårene og er helt umulige å få av, man ligger mer eller mindre på gulvet og trekker i buksebeina, håret til alle kanter, man blir vill i blikket... Allikevel, jeg blir lykkelig av shopping.
Motti Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Og dette driver vi med frivillig, det er jo helt merkelig. OG vi liker det, prøv å forklare det til en mann...I dag ble det bare 2 ammeBH-er og 3 truser på meg, men klær fra Polarn og Pyret til lille-snuppa, var salg der, men høstnyhetene fristet selvsagt mest. Rakk dette på 20 min, man blir sinnsykt effektiv med ei lita i vogna som snart skal ha mat. Men pappaen var ute på egenhånd og kjøpte lekegrind og aktivitetsmatte, så med vugge og vippestol i fra før av, begynner stua å ligne mistenkelig mye på Barnas Hus...Bikkja skjønner ingenting, hun tror vel det har rabla for oss, men her om dagen fant vi henne liggende i vippestolen, så hun tror visst alt er innkjøpt til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå