Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i helt vanlige, klassiske, gammeldagse lyseblå takkekort uten noe kliss-klass? Sånn i fotopapir med bittelitt skriveplass på siden, bare. Har tittet innom alle fotonettsider jeg kommer på, men alle har bare sånne med biler og båter og storker og ballonger og bamser og knapper og bobler....
stinky-monkey Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg liker godt de på fotoknudsen.no Har du sjekket ut den siden?
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar, men heller ikke der finner jeg den "gode, gamle" standardtypen. Er ikke så fancy av meg Andre som vet?
LuriTuri Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 preus.no japanphoto.no elitefoto.no fotolabo.no kortshop.com nfoto.no eurofoto.no
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Her: http://www.eurofoto.no/quickshop.php?artnr=560 Noen med en del "dill" på her også, men fant da et par med svært så lite på. :-) Dessuten veldig god service, kjapp levering og hyggelige priser hos Eurofoto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå