stinky-monkey Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Da mener jeg først og fremst mat.. Spiser dere som oftest det samme gamle dere er vant med, eller er dere flinke å prøve ut nye ting innimellom? Også når det gjelder andre ting.. Prøver dere ting dere aldri har gjort før? Reiser til nye plasser? Prøver ut nye stillinger i senga? ;-) (og div andre ting og tang som har med sex å gjøre) Prøver dere ut nye aktiviteter? Med andre ord.. hvor kjedelige er dere? Hvor A 4 er dere? He, he... :-) Bare lurer :-)
stinky-monkey Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2007 Okei, siden ingen andre gidder å svare, kanskje jeg skal svare for meg selv først. Når det gjelder mat så er jeg vel generelt sett ganske kjedelig. Kommer liksom ikke på å prøve ut nye ting. Men jeg skal prøve å skjerpe meg på det området! Når det gjelder sex'en er vi vel ganske kjedelige også..he, he.. (men her syns jeg rema1000 reklamen passer bra.. "det enkle er ofte det beste" eller noe i den dur.. ;-) Når det gjelder å prøve ut nye aktiviteter osv så kunne jeg godt tenkt meg å prøvd mye rart, hadde vi bare hatt mer penger og mer tid :-) Jeg prøvde ut gocart i vår, og det var knallgøy :-) Kunne også godt tenke meg å prøvd ut fallskjerm hopping, vannski, rafting osv.
Tommage♀♂ Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er veldig kresen i matveien, men så sant det er jeg som lager maten og jeg som bestemmer hva som skal i, så er jeg flink til å prøve meg på nye retter. Noe havner på listen over ting vi må spise oftere, mens andre ting kasseres, hehe;) Sex, finnes det virkelig flere stillinger enn en? Andre ting? Tja, skulle ønske jeg var flinkere!
Mille** Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Vi har blitt flinkere med å finne på nye ting å spise, men går mye i det samme uke etter uke altså. Har akkurat kjøpt campingvogn og skal prøve ut det livet, det er jo nytt da. ;o) Reiser helst til nye plasser når vi reiser, spennende å se og oppleve noe nytt. Skal til liverpool i januar og se fotball, og jeg hater egentlig fotball, så det kan jeg jo være stolt av da. ;o) Sex, hehehe.....tørr ikke si så mye på den... ;o) Men alt i alt er vi nok ganske A4, men vi har det veldig bra sammen da. Er fortsatt forelsket i hverandre etter 11 år sammen, det er kanskje ikke helt vanlig!?? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå