Gå til innhold

Trenger et svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort?? Er så usikker da det er 8 år siden sist jeg gikk gravid... Enten har jeg fortrengt eller bare glemt.. Er 27+3 i dag og har den siste tid slit med mensensmerter, samt at magen blir hard. Kommer å går, ikke stein vondt, men nok til at det i ryggen føles rart ut..Føles ut som noe er på vei ut inni mellom.. Kjenner liv. Skal på ny ul neste uke, skal jeg bare se det an??? Uff vondt å vite, redd for å komme opp å se ut som hysterisk!!!

Hva ville dere gjort??? Takknemlig for alle svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å bli betraktet som hysterisk enn å angre senere...

Synes du bør ta kontakt.

Skrevet

Få sjekka det ut. Hadde en hel dag rundt uke 22 eller noe, med masse mensmurringer og kynnere. Tok kontakt med legevakta. Ble sent på innvendig UL på en gyn. poliklinikk. Alt var normalt og det var ingen åpning. (du kan også høre med føden, siden du er kommet så langt i sv.skap.)

Hos meg er det også åtte år siden sist, og jeg har merket gravididteten mye mer på kroppen denne gangen. Har hatt kynnere og mensmurringer nesten halve svangerskpet, og de har blitt mer av de, jo lenger ut i sv.skapet jeg har kommet. Husk at ingen svangerskap er like.

Få snakket med jordmor eler lege, så vil du føle deg tryggere. Lykke til!

Skrevet

det att magen blir hard er nok kynnere. menssmerter på dagtid kan være masrier eller modning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...