Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hvem "Prins Lorenzo" velger? Hva heter de gjenværende? Jomfruen og...?
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Lillesøss sa han valgte Sadie (heter noen det? I så fall er det jomfruen tror jeg) fordi hun så at det var hennes negler som fikk på ring;)
Torpekjærringa Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 hehe ) jeg er helt sikker på at han velger Jen jeg ) Og jeg syns det var hennes hånd ( etter nøye granskning av bildet av meg & søs ) så jeg tror ikke det er Sadie - men Jen ) spennende saker vettu ;o)
solastråler Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Jeg vet hvem han velger, var innpå en side om tv-programmet. Og ut av de som tipper her, er de som er i flertal som mener den samme som har rett her.... så dere får finne ut av det. Men søk på nettet om lorenzo, så dukker det nok opp. ) Jeg syns fyren var kjempe fin og sjarmerende til og begynne med, men nå syns jeg han er litt sleip.
meg og 3 til Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 de som vil vite:) http://www.realitytvworld.com/news/bachelor-rome-ends-with-lorenzo-borghese-picking-jennifer-wilson-4435.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå