Petrine+Røver Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hei, Jeg skal i to bryllup og en barnedåp i de nærmeste to mnd og lurer veldig på hvor jeg kan finne lekre kjoler til gravide... har jo lyst til å føle meg feiende flott med magen :-)... Er det noen spesielle mammabutikker med godt utvalg i selskapstøy i Oslo og omegn? Anbefalinger mottas med stor takk!
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 jeg vet at viss du går på cubus å kappah, så finner du masse fine kjoler der, som er elegant, men samtidig snaxy jeg fann meg noen kjoler der, å der er avskuren under puppen, så magen din blir kjempe fin
Minimio Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 De har en kjempefin butikk på Sandvika Storsenter som heter Ni Måner. Den er ganske dyr, men akkurat nå har de salg som sommervarene. På Glassmagasinet har også Den Kule Mage avdeling. Jeg kjøpte min 17.mai kjole på krappe.no. Der har de fin kvalitet på kjolene og den kostet bar 299,- kroner. Var rød, men sølvpynt foran.
Petrine+Røver Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Tusen takk begge to, da begir jeg meg ut på shopping... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå