Gå til innhold

Termin: 10 august=24juli - 20 august


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

begynner å bli ganske lei av den store magen og den tunge pusten/kroppen. jeg fikk satt UL termin til den 10 august. (Gid denne lille prins (essa)? vil komme før. Dette er 3 fødsel og jeg gikk 10 dager over UL termin de 2 andre gangene... så jeg vet ikke hvordan det blir denne gangen. Jeg drømmer hemmelig om at 3 august blir dagen da den lille kommer...

Jeg kjenner at jeg er litt misunnelig på alle som føder 1 eller 2 uker før UL termin... I det store og det hele er ikke 10 dager allverden, selvom det er en liten evighet å vente... Vi får bare holde ut, ruge babyen ferdig, den kommer jo når den er klar uansett... Jeg er glad for at det har vært en dårlig sommer så langt, mye bedre med 15 grader og regn enn 30 og full sol.... så det kan vi fryde oss over. Og glede oss til en nyyydelig sensommer med babyen i vogna si... Lykke til alle med nedkomst i august. ;)

hilsen litt utålmodig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi kan drømme gitt :o) Drømmer om at guttebassen kommer til uka, selv om jeg har termin 12 august... Hadde vært meget velkommen, men er nok redd naturen ordner opp i dette selv ja. Er kjempe lei nå altså, livet står liksom litt på vent på nå i og med at ikke orker så mye med den store magen, sliter med kvalme og halsbrann, og sosialt liv- hva er det?

Uff får nå virkelig håpe at man slipper overtid altså!!

Hilsen utålmodig II :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...