FrøkenKnallkul Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Har termin om to dager og lurer på om slimproppen min gikk i går ettermiddag. Var på toalettet da det kom ut en stor geleaktig klump, hvit/blank på fargen. Minnet litt om utflod, men i og med at jeg har/har hatt minimalt med utflod under hele svangerskapet synes jeg det var litt rart om det nå plutselig skulle komme en diger klump... Hm... Vel, vel. Dersom det nå altså var slimproppen som gikk, slik jeg mistenker, er det noe spesielt jeg bør tenke på nå fremover? Kan jeg f.eks bade? Hva med sex? Håper noen vet litt mer enn meg
limø Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Du kan bare bade i badekaret hjemme, for der vet du at det er rent. Ikke bad i tjern, sjø eller basseng! Vet ikke om noen andre forholdsregler.
trebarnsmammaen Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 ,,,min lege sa at man kan ggjøre akkurat det man pleier, dvs at det ikke er noe problem å bade og sånn.. Som vanlig er det mange ulike meninger om sv.sk-spørsmål...:-) Men jeg har hvertfall forholdt meg til det hun sa, har badet i sjøen et par ganger etterpå, hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå