SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 hvor lenge skal jeg gidde å prøve? flydd opp og ned den trappa 5 ganger på under en halvtime nå... Blir så irritert, så er vel greit å gi seg før jeg sprekker...
Torpekjærringa Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Sender litt sove støv fra Nora....som er inne i sin 2 time av luren ;o) jeg pakker glass & serviser ..... :o/
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Driver og diskuterer med 2-åringen her også. Hun vil ikke sove, men må, dersom hun skal bli til å være i hus med utover ettermiddagen. Og i dag får vi dessuten besøk, så da går det an å argumentere med at besøket ikke får komme dersom hun ikke legger seg fint og sover... Sover utendørs i vogn, hver eneste dag hele året.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Guttungen blir lagt ut i vogna hver dag uansett... enten sover han 1 time, ellers ligger han å slapper av... Prater og koser seg....
SnupsaTupsa Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 ja, det er problemet her også... Hun blir et monster i ettermiddag om hun ikke snart sover. Pleier sove minst 1,5 time, så vet ikke hva det plutselig er som er problemet nå... Gikk nettopp opp med henne igjen, men kjenner det begynner å koke siden jeg hører henne løper rundt på rommet! Hun sov aldri bra før ¨jeg tilfeldigvis måtte legge henne i senga på rommet en dag det var skikkelig sprengkulde da hun var baby. Da sov hun som en stein, så der får hun bli sovende. Klarer ikke roe seg eller sove andre steder. Litt håpløst men nå er vel snart den tiden hun sover på dagtid over, og lillesøstra sover godt i vogn )
3b@rnsmor-30* Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 er det så mye vits i å prøve da?? ungene mine slutta å sove på dagen rundt 2 års alderen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå