mylittlecat Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Heei der! Koselig å se noen "kjente" her! Alt bra med dere? Og lille i magen? Når har du termin?
Ranveig R Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Moro å sjå "gamle" kjente ja! Alt vel? Eg skreiv ei lang oppdatering om Ask då eg snubla innom på Septemberklubben her om dagen ) Den lille i magen skal etter planen komme ut ca 29. oktober, men med tanke på kor treig Ask var reknar eg ikkje med at det skjer noko før godt ut i november. Svangerskapet har vore tyngre denne gongen egentlig, men det kan jo ha noko med ein viss liten herremann å gjere... Har så vidt begynt å prøve og forberede han, han har jo knapt nok sett ein baby før, så no "kastar vi oss over" alle barnevogner vi ser, så kanskje han skal forstå kva ein baby ER i alle fall. Han veit at det er ein baby inni magen (Han trykkar meg i navlen og seier "inni!"), men eg trur neppe han forstår kva det innebærer nei ) Ventar i spenning på at den lille skal velge å sparke litt når Ask kjenner det, men ho er veldig lite samarbeidsvillig... Ventar jente no forresten. Du/dåke då? Korleis er svangerskapet denne gongen?
mylittlecat Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 Vært innom Sept.klubben å kikket nå en tur, finnes jo ikke liv der lenger Men synes det er koselig å lese oppdateringer på våre "små". ) Går veldig greit her og! Lillejenta er veldig aktiv, finner ho overalt, så nå gjelder det å henge med i svingen! Men ho er ei snill jente, stort sett blid og fornøyd, så det er jo bare gøy da! Ho er nok ikke like flink som Ask til å prate, men det kommer nok snart! Merker i det siste at ho er begynt å prøve mye mer på ord, med ulike resultat, hihi, utrolig morsom alder!!! Ellers venter vi (mest sannsynlig) nok en jente. Har fått termin 11 des, så nå er jeg vel ca 20 uker. Svangerskapet har gått temmelig smertefritt hittil, veldig trøtt de første ukene, men... Sist slet jeg jo med bekkenløsning fra uke 15-16, så jeg er sååå glad så lenge jeg slipper unna. Krysser fingrene videre ) Krysser for deg og, leste du hadde hatt litt "skurr". Vel, vi sees videre her inne ) Selv om du flytter videre til 3 trim snart. Men vi kommer humpende etter så fort vi kan! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå