trebarnsmammaen Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 ...sukk. Åtte dager i dag... Har ikke tiltak til noe, egentlig... Blir bare hengende v pcen. Men kjeder meg uansett... Gode forslag?:-) Og fødepizza---- Sånt tull! Null effekt!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Ingen andre råd enn å komme seg i aktivtet,gå tur/vask huset, ha sex med din kjære... da kan det hende det blir fart deg! En venninne av meg på overtid, spiste ei kjempegod kaloribombekake en kveld og fikk kynnere på natta, og fødte dagen etterpå. Kaka ga masse energi og vår medhjelper til pressriene:)
trebarnsmammaen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 ..mmm, kake hørtes bra ut:-) Har egentlig vært veldig aktiv, fornøyd og glad til nå, men i dag sa det liksom stopp...
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Hva med å lage ett lite lager i frysen du kan ha til etter fødselen... Masse hjemmelagde rundstykker som du bare kan varme opp i ovnen når du og din kjære er lei av knekkebrød fordi dere ikke har orka dra på butikken og kjøpe nytt brød
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 les ei god bok.lei deg masse filmer,bake(det tar tid) gå turer om du orker.ha sex vaske hus,det kan hvertfall starte masrier
trebarnsmammaen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 ..tusen takk!! Skal prøve å ha litt prosjekter fremover slik at dagene går litt fortere... Kom gjerne med flere gode forslag!:-)
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Hei, jeg er tolv dager på overtid... Hittil har jeg fylt tida med kjerringråd (som ikke har virket) og hyggelige avslappende ting (turer, gå ut og spise osv), men nå begynner det å røyne på. Orker ikke treffe noen og snakke om fødsel, er bare så lei. Så kjæresten min foreslo at jeg kunne sette bilder i album! Det har jeg jo aldri tid til til vanlig, og da får jeg noe annet å tenke på enn om fødselen begynner av seg selv eller om jeg skal bli igangsatt søndag morgen. GLeder meg til å sette inn bildene og tenke på ferien fra ifjor:-) Lykke til m å fylle dagene alle sammen!
Gjest Ut på tur Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Det med bildene var lurt... skal jeg h ai minne når jeg kanskje en gang går lei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå