Gå til innhold

Kroppen er rar...

1 fjols i huset og ett på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist syklus fikk jeg TR 3,5 uke over tiden. Håpet at ting hadde ordnet seg denne gangen, men nå er jeg en uke over IKM og ingen TR i sikte, heller ingen positiv graviditetstest. Har tatt EL-tester de siste ukene bare for gøy siden jeg tenkte at kanskje syklus ble rar denne gangen også og at EL ville komme seint. Har ikke fått noe utslag på disse, de har vært litt sterkere de siste dagene, men ikke så sterke som kontrollstreken. Men i dag har jeg fått det jeg tror er EL-smerter på venstre side og i tillegg masse EL-slim på morgenen. Skal rett hjem og hoppe i høyet etter jobb, hehe. Fikk litt mer optimisme nå, kanskje det er en mulighet denne perioden allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner godt til slike tullesykluser og egg som nekter å komme frem, ja... Det er frustrerende. Men høres jo ut som det kan være el på gang hos deg nå.

Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til!

Skrevet

Ja, det er frustrerende. Vet jo ikke når man skal sette inn støtet liksom ;) Krysser fingrene for deg også! :)

Skrevet

Hehe! Da jeg selv ikke fant el tenkte jeg som så at, ok, får bare hoppe i høyet hver dag da, så er vi ihvertfall sikret å treffe el om den plutselig skulle komme.

Men da syklusene begynte å strekke seg over 40 dager revurderte jeg den tanken, ja! Hehe!

Skrevet

Min siste syklus var 52 dager. Hadde sex annenhver dag rundt da jeg trodde jeg hadde EL, så en pause for å vente på TR, men den kom ikke så da fortsatt vi litt sånn i rykk og napp. Men det hjalp jo ikke... Jaja, hun kommer når hun kommer, hvis ikke blir det babis og det hadde jo vært flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...