Gå til innhold

MIDDAG i dag da jenter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal steke kjøttkaker og lage brunsaus, brokkoli, gulrot, potet og makkaronistuing av fllkornspasta.. :-) Oioioio som jeg gleder meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde hjemmelagede kjøttkaker i går, men i dag har jeg glemt å ta noe opp av frysa (og litt demotivert) så her blir det IKEAmiddag i dag :oDD Da vet jeg at snuppa også spiser for hun elsker fisken de har der :o)

Skrevet

Her blir det enkelt, pølser og mos:)

Skrevet

Tortellini med kjøttfyll på meg i dag:) Ungene er hos pappaen.

Skrevet

Laks/ørret med fløtegratinerte poteter =) Får middagsgjester =)

Skrevet

Dampet kveite og laks, gulrøtter, kålrabi og brokkoli, poteter og saus av fiskekraften tilsatt crème fràichè, sitron, salt og pepper. Nam, nam- oppskrift fra Wenche i tv2:)

Skrevet

Å opp igjen ;-)

Skrevet

Vi skal også ha laks idag:)

Skrevet

Jeg har vært i salatdisken og kjøpt meg middag, og ungene skal fåå grøt til middag og pannekaker til kvelds... trøtt og slapp i dag så jeg orker ikke diske opp med store retter, desutten er gubbisen på jobb og skal spise middag der.....

Skrevet

Æhm....

Pølse og lompe.....

På bursdagen min, til og med!!!

Skrevet

medisterkaker, poteter og grønnsaker!

Skrevet

her blir det joikakaker.

Skrevet

Her blir det kyllig, ris og wokgrønnsaker+saus og kikkoman :-)

Skrevet

Karbonadedeig med stekt sopp & løk med pasta & pastasaus med tilhørende salat

Skrevet

Vi skal ut og grille... koteletter, hamburgere, maiskolber bakte poteter, og skal i tillegg ha salat til. NAAAM

Skrevet

kjapp alene hjemme middag; bbq kyllingklubber med tomat salat. Mini har spist fiskekaker i brunsaus.

Skrevet

Pommes strips og kyllingfilet i ovnen, woker litt grønnsaker i sataysaus og har til. Lettvint!

Skrevet

grillings med pølser :) enkelt og greit i dag, veeldig mat lei både liten og stor her.. og jordbær til dessert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...