Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Kjenner ikke alle, men her er navn jeg har hørt, kjenner osv, som jeg liker: Isaac Aerendil Lucas Josè Noa Nataniel Even Nikolai Ole Andreas Marcus Mathias Aron Andrè
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Kjenner/vet om, navn har hørt om...... Hans Petter Hans Amund Stein Tore Inge Even Jørn Amund Dan Peder Dan Roger Lars Kristian Lars Martin Lars Erik Stig Rune Jan Ole Ole Jo Tom Jøran Tom Erik Kjell Erik Kjell Olaf Kjell Martin Knut Erik Knud Andreas Stein Erik Kim Erik Bjørn Erik Bjørn Terje Jan Terje Jan Arvid Nils Olve Nils Ivar Eugen Camilo Melvin Artur Roar Torbjørn Per Ove Per Roar Per Jomar Jo Inge Sverre Andreas
mamma til Isak Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Henrik Emil Lukas Andre Noa Leandro Lukas Matheo Emil Mathias Ariel Matheo Simen Leander Andre Tobias Iben Sakarias er de jeg kjenner med dobbeltnavn...
Vannmann35 Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Dette er de ungene jeg kjenner med dobbeltnavn: Markus Fredrik Georg Andreas Gustav Andreas Ellers er det visst bare enkeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Robbin Andre Joakim Emil Kim Andre Hans Petter Sean Christoph Cato Andre John Andre
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Og Kim Andre Remi Andre Paul Roger Tom Erland Jan Henry Einar Magne
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #8 Skrevet 20. juli 2007 Og enda flere:: Tor Stian Dag Erik Dag Finn Tom Arild Dag Atle Ole Petter Jan Erik
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Svein Rune Kjell Eiirik Jim Ove Ole Jakob Marcel Andrè
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Tor Erling Bjørn Gerhard Jonathan Sebastian Taran Elias Fabian Alexander Bjørn Fabian Sean Philip Arve Morten Frederic Erwin Jon Søren Tom Albert Jim Signor Sten Joseph
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Birk Mathias Joel Mathias Trym Eskil Bård Henning Tord Alvarin Micah Andre Ole Andreas Tomas Alexander Bjørn Jonas David Robin Lars Erik Kjetil Andre Lukas Maximillian Linus Conrad Vetle Aleksander er de jeg kommer på i farten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå