Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har merket at jeg "lekker" litt av og til, ikke mye, bare et par dråper. Spesiellt fra den ene puppen. Om jeg klemmer på den kommer det nå faktsik ganske mye... Eller, det kommer om jeg klemmer, og blir liksom ikke "tomt", om dere skjønner. Er i uke 35. Flere som har det slik? Skal man helst ikke klemme på puppene så tildig? Eller bør man massere de om man merker at man har melk slik at det ikke klumper seg i melkegangene...? Er jo liksom noen uker til jeg har planlagt at de skal tas i bruk ;P
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 En skal vel ikke klemme på puppene så mye...det bidrar til at lekkasjene kan bli større når babyen begynner å dia fra d. Jeg lekker litt på natta selv, så jeg vil ikke lekke mer enn nødvendig:P
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 jeg lekker også endel. det startet ganske tidlig, men har roet seg litt ned nå heldigvis. spesielt om natta kunne jeg våkne av at det var vått under meg og der puppen lå...
Lille Kamille Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Du bør ikke presse ut melk før barnet er født. Dette kan føre til sammentrekkninker i livmoren før kroppen er klar til fødsel. Du vil ikke få så mye melk at det er fare for tilstoppning av melkeganger.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Samme her - begynnte nok rundt uke 29 eller så... bare noen dråper hvis jeg klemte, men nå kommer det noen dråper av seg selv, spesielt når jeg ikke har på bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå