Hibbel Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Og hva har de der? Vi skal starte på jobben og jeg får en del av den jobben å organisere den... Hva bør vi ha? Brød, rundstykker, pålegg, juice, melk og????? Noen nemte varm mat en gang i uken her inne- hva slags mat da?
Tommage♀♂ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Kaffe, te, yoghurt... Kanskje en salat? Noe påsmurt, f.eks baguetter, horn el. En enkel gryterett, pølselapskaus, pølse og potetstappe
Tommage♀♂ Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Vannkoker og forskjellige suppeposer, varm sjokolade er jo også en idè=)
Hibbel Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 De som vil være med på ordningen blir forresten trekt 300 kr pr mnd og spiser og drikker det de vil....
Hibbel Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 OBS- da må vi kjøpe vannkoker.... Har en hel liste med utstyr vi må kjøpe inn.... Godt det ikke er jeg som betaler... heheh
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Hei. Jeg jobber i som kantinevikar og er ganske mye rundt på forskjellige plasser. Det det går mest av er salatbaren. Med masse forskjellig oppi. Men sett opp en forslagsliste på jobben så skal du se du får inn svar !
suseduse Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 rundstykker er ikke nødvendig syns jeg, men ferskt brød, og alt av det vanlige pålegget, leverpostei, ost, skinke, makrell i tomat, syltetøy etc.. og salatbord i tillegg.. og på fredager ha noe litt ekstra godt, omelett, roastbeef, karbonader, en varm gryterett, reker etc( ikke alt av det dyre på en gang da): juice,melk,kaffe og te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå