Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hvor ofte har dere det? Hvor mange timer hver gang? Hva betaler dere i timen?
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 jeg hadde min første vaskehjelp sist fredag og hun kommer hver fredag.....første gang var hun her i 3 timer betaler 100,- timen i morra tar hun bare 1 etg. + trappa til 2 etg og begge bada.. uka deretter tar hun hele huset... synes ikke det er nødvendig å ta soverommene og loftstua hver uke heller viktig med stua kjøkken, gang og 2 bad synes jeg hver uke i morra blir hun kanskje 2 timer det får jeg se
Mor til en stor og en liten Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Vi har skaffet oss vaskehjelp som kommer annenhver uke og er 2-3 timer hver gang. Hun tar 100kr timen og er veldig flink. Hun gjør det meste. Til og med stryker,rydder og vasker klær om man vil. Vi betaler henne 300 uansett, så får hun bruke den tiden hun trenger, Litt mere når hun skal vaske vinduene. Det er den beste investeringen vi har gjort :-) Kjempedeilig å komme hjem til nyvasket hus og heller konsentrere seg om familien. Og uansett hadde jeg aldri klart å vaske hele huset pga bekkenløsningen og sambo betaler seg villig ut av det :-) De 600kr vi bruker hver mnd på husvask hadde vi garantert brukt på noe annet drit uansett.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 ja det er kjempe deilig å ha vaskehjelp en god investering... i morra skal hun vaske vinduene også hun spurte meg sist om hun skulle det å jatakk sa jeg da hehe hun tar å vasker dusjdørene (sånne dører som går inn når du ikke bruker dusjen om du skjønner..+ hun tar søppla hun er veldig nøye for hun støvsuger alle rom før hun begynner å vaske hun støvsuger alle stolputene på kjøkkenet også.... jeg er hjemme med minstemann når hun er her
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 glemte å spørre har dere stort hus med flere etg? vi har to etg og huset er på 135 kvm
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 2.etg på 150-200kvm. Vil ha vaskehjelp, men vanskelig å finne.
frodig Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Bruker dere ungdommer til dette da eller? Tror jeg ville hatt problemer med å satt en jevngammel dame til å vaske min dritt for småpenger...
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 vi bruker ei dame i 50 årene, ei som leier en av leilighetene til mamma så jeg kjenner henne litt
Mamma'n til Thias Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Vi hadde hushjelp før, da vi hadde leilighet. Nå bor vi så klønete til, så har problemer med å finne noen har ute. Håper vi får ta i en dyktig hushjelp snart, jeg savner virkelig den gamle
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Mona venter nr 2 & 3 det er ikke noen som aveterer i avisa deres da det er det hos oss flere ganger i uka.....
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er hjemmeværende, og har vaskehjelp 4 timer hver uke. Hun vasker hele huset, samt bretter klær og skifter sengetøy. Har nytt nys på 250 kvm, og vi bataler henne ca 500 kroner i uken! Dette blir mitt første barn, og jeg skal aldri gi slipp på hushjelp. Men det er vanskelig å finne en dyktig dame, har sparket 3 før henne vi har nå.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 jeg også er hjemmeværende og sykmeldt.....vi har også nytt hus som vi flytta inn i mai i år kanskje jeg skal be hun skifte på senga våres også men klær vaske jeg og bretter selv må jo ha noe å gjøre jeg også hehe
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Hehe... Ja, skjønner det! Men jeg er så dårlig form, så godt å få hjelp! Men, det er kjempe deilig å få sengen ren hver uke.
Mamma'n til Thias Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Vi brukte den samme som firmaet til mannen min brukte da vi hadde hushjelp. Hun var helt ram, hun brettet (engenser i gangen, eller bukse på soverommet) og pyntet og holdt på Var nydelig å komme hjem annenhver torsdag... satte meg rett ned i sofaen og bare luktet Hvis vi la frem nytt sengetøy byttet hun dette, og et par ganger ba vi henne vaske vinduet også. Etter en stund kom de to stykker, vi betalte det samme, men de brukte kortere tid. Når vi eventuelt finner en ny en skal jeg sjekke referanser og slikt veldig nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå