Gå til innhold

Noen som har vaskehjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere det?

Hvor mange timer hver gang?

Hva betaler dere i timen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde min første vaskehjelp sist fredag

og hun kommer hver fredag.....første gang var hun her i 3 timer

betaler 100,- timen :)

i morra tar hun bare 1 etg. + trappa til 2 etg og begge bada..

uka deretter tar hun hele huset...

synes ikke det er nødvendig å ta soverommene og loftstua hver uke

heller viktig med stua kjøkken, gang og 2 bad synes jeg hver uke

i morra blir hun kanskje 2 timer det får jeg se

 

Skrevet

Vi har skaffet oss vaskehjelp som kommer annenhver uke og er 2-3 timer hver gang.

Hun tar 100kr timen og er veldig flink.

Hun gjør det meste. Til og med stryker,rydder og vasker klær om man vil.

Vi betaler henne 300 uansett, så får hun bruke den tiden hun trenger, Litt mere når hun skal vaske vinduene.

 

Det er den beste investeringen vi har gjort :-)

Kjempedeilig å komme hjem til nyvasket hus og heller konsentrere seg om familien. Og uansett hadde jeg aldri klart å vaske hele huset pga bekkenløsningen og sambo betaler seg villig ut av det :-)

 

De 600kr vi bruker hver mnd på husvask hadde vi garantert brukt på noe annet drit uansett.

 

Skrevet

ja det er kjempe deilig å ha vaskehjelp en god investering...

i morra skal hun vaske vinduene også hun spurte meg sist om hun skulle det å jatakk sa jeg da hehe

hun tar å vasker dusjdørene (sånne dører som går inn når du ikke bruker dusjen om du skjønner..+ hun tar søppla :)

hun er veldig nøye for hun støvsuger alle rom før hun begynner å vaske :)

hun støvsuger alle stolputene på kjøkkenet også....

jeg er hjemme med minstemann når hun er her :)

 

Skrevet

glemte å spørre har dere stort hus med flere etg?

vi har to etg og huset er på 135 kvm

 

Skrevet

2.etg på 150-200kvm.

 

Vil ha vaskehjelp, men vanskelig å finne.

Skrevet

Bruker dere ungdommer til dette da eller?

Tror jeg ville hatt problemer med å satt en jevngammel dame til å vaske min dritt for småpenger...

Skrevet

vi bruker ei dame i 50 årene, ei som leier en av leilighetene til mamma så jeg kjenner henne litt :)

 

Skrevet

Vi hadde hushjelp før, da vi hadde leilighet.

Nå bor vi så klønete til, så har problemer med å finne noen har ute.

Håper vi får ta i en dyktig hushjelp snart, jeg savner virkelig den gamle :)

 

 

Skrevet

Mona venter nr 2 & 3

 

det er ikke noen som aveterer i avisa deres da

det er det hos oss flere ganger i uka.....

Skrevet

Jeg er hjemmeværende, og har vaskehjelp 4 timer hver uke. Hun vasker hele huset, samt bretter klær og skifter sengetøy. Har nytt nys på 250 kvm, og vi bataler henne ca 500 kroner i uken!

 

Dette blir mitt første barn, og jeg skal aldri gi slipp på hushjelp. Men det er vanskelig å finne en dyktig dame, har sparket 3 før henne vi har nå.

Skrevet

jeg også er hjemmeværende og sykmeldt.....vi har også nytt hus som vi flytta inn i mai i år :)

kanskje jeg skal be hun skifte på senga våres også :)

men klær vaske jeg og bretter selv må jo ha noe å gjøre jeg også hehe

 

Skrevet

Hehe... Ja, skjønner det! Men jeg er så dårlig form, så godt å få hjelp!

 

Men, det er kjempe deilig å få sengen ren hver uke.

 

Skrevet

Vi brukte den samme som firmaet til mannen min brukte da vi hadde hushjelp.

Hun var helt ram, hun brettet (engenser i gangen, eller bukse på soverommet) og pyntet og holdt på :) Var nydelig å komme hjem annenhver torsdag... satte meg rett ned i sofaen og bare luktet :)

 

Hvis vi la frem nytt sengetøy byttet hun dette, og et par ganger ba vi henne vaske vinduet også.

Etter en stund kom de to stykker, vi betalte det samme, men de brukte kortere tid.

 

Når vi eventuelt finner en ny en skal jeg sjekke referanser og slikt veldig nøye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...