Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hvor ofte har dere det, og hva betaler dere i timen?
alvis Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har en veninne som har vaskehjelp. De har et stort hus og vaskehjelpen vasker hele huset hver 14 dag, ca 4 timer. De betaler 800kr per gang, alltså 1600kr i mnd.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har hørt om nen som har og jeg tror de også har hver 14dag og bet 100 eller 150kr timen.
mamma til to små gull Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har vaskehjelp en gang i blandt. Betaler da 100 kr timen. Vel anvendte penger mener nå jeg, og ikke minst en ting mindre å krangle om =)
fruktfat Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Vi har! Men hun har ferie nå, og derfor gjør jeg jobben hennes uten lønn eller takk (er litt sur, det går over :-( ). VI HAR ALDRI ANGRET! Det er helt supert! Hun er her 4 timer hver uke og vasker over golver, bada og tørker litt støv. Hun får 160 kroner timen pluss sosiale utgifter etc - altså ikke svarte penger. Bare gjør det, ikke nøl. Prisen vi betaler tilsvarer ett par klesplagg i måneden eller en tur på polet, og det er et offer vi gjerne gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå