Gå til innhold

Cocoa Butter/Olje


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har ikke begynt enda! Er vel litt tidelig?!?!

Har termin 25. mars;-)

Tenkte å begynne med det når magen begynte å vokse.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i 5. uke nå og har allerede begynt å smøre meg inn med babyolje. Bedre for tidlig enn for sent mener jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at jeg skulle gjøre det en gang, så takk for tipset. Da skal jeg også gjøre det. Noen forslag på hva som er best? Bare vanlig babyolje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Eg har brukt jojoba olje,den skal være veldig god...og den var god for meg i sist svangerskap!! Eg kjøpte den på helsekosten.

Eg anbefaller den!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har surfa litt rundt på nettet og det er flere som anbefaler Cocoa Butter stick fra Body Shop. Jeg kjøpte den forrige dagen og den er ihvertfall tykk nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurte meg ikke i forrige svangerskap, og har ikke ett strekkmerke. Så den smøringen har jeg ikke akkurat store troen på..hehe. Selve massasjen kan kanskje ha en effekt..men hadde ikke gått til innkjøp av svindyre kremer.

 

Men hyggelig å ha en smørestund med magen da..litt kos =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg startet å smøre meg så fort jeg fant ut at jeg var gravid - og det skader jo ikke. Startet med Cocoa-stick fra Body Shop, men har i ettertid blitt anbefalt noe som heter svangerskapsolje. Dette fåes kjøpt på de fleste helsekost butikker. Det spiller nok ikke så stor rolle akkurat hva du bruker, bare så lenge det er noe som trekker godt inn i huden, og ikke blir liggende oppå.

Det er jo mange diskusjoner om det er genetisk eller ikke, og jeg tror nok kanskje det er litt av begge deler. Men i og med at strekkmerker kommer fra underhuden,så er det også viktig å smøre huden fra innsiden - dvs å huske å ta tran/omega 3 (6,7&9)

Lykke til og kos deg med svangerskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...