Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hun har sovet hele natten fra hun var 2 uker, men nå har hun begynt å våkne i 2-3 tiden og skal ha mat. Er det på tide med litt mer mat på kvelden (grøt/velling)??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 da ville jeg ha begynt med velling for å se om det hjelper. dumt å vente for lenge å måtte begynne på nytt med natt rutinene om de blir ødelagt nå
Linda og lille Oskar Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Vi begynte såvidt med grøt da Oskar var 4 mnd. Tar jo en stund før du er oppe i full porsjon. Det hjalp da desverre ikke på nattesøvnen, er fortsatt oppe minst 3 ganger om natten og han er 6mnd.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Her har snuppa også begynt å våkne på nettene, bare at hun er lys våken og har ikke tenkt å sove igjen. Noen ganger har jeg gitt henne mat, men det hjelper ikke.Sist natt sovnet hun etter 1,5 time og da sov hun helt ti halv åtte, dvs over 12 timer siden mat, så jeg skjønner ikke helt om det er mat hun vil ha eller bare er våken..... Men i dag begynner jeg med litt grøt i tilfelle det hjelper. Hun er snart 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå