Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Er det noen andre her som har små pupper i utgangspunktet og puppene i tillegg ikke har vokst så mye i svangerskapet. Er så redd for at det skal være noe galt slik at jeg ikke får nok melk til babyen min. Er 36 uker nå og venter stadig på de store puppene.. Noen som har erfaringer å dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 størrelsen på puppene har visst lite å si ang melkemengde
Akershus36 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Eg har ikkje direkte erfaring sjølv (er førstegongs og ganske middels), men mine voks mest i starten, og litt ekstra no siste vekene (er 38+6) Eg har fleire venninner med veldig små bryst, og dei hadde nok morsmjølk til sine. Det at du ikkje har vokse so veldig kan kanskje berre vera at kroppen ikkje endrar seg heilt etter gjennomsnittet, og at den istaden tek det igjen nærare/etter fødsel? Snakk med jordmor/lege neste gong og sei at du er bekymra for det. Ingenting er verre enn å gå og bekymra seg.
trollet66 Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er har bittesmå, til vanlig str AA!!! Men jeg kan love deg at du behøver ikke bekymre deg for at det betyr noe for melkemengde..... Mine to barn ble fullammet i 6-8 (men fikk morsmelk til rundt 12 mnd)mnd, fikk grøt etc laget med morsmelk, og i tilegg til det leverte jeg hhv 99 og 120 liter til sykehuset!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar. Blir sikkert ikke noe problem da. Hadde bare forventet meg kjempestore pupper...Er så mye man skal bekymre seg over...
nybebis Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 hei. jeg hadde også A-cup før jeg fikk min første, og ammet i 14 mnd! Det er ikke noe problem å ha små pupper ) ( gikk foresten ikke ned i A-cup igjen etter på, nå bruker jeg B eller C )
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Størrelsen har ingenting å si, nei! Har selv H-cup, men hadde ikke nok melk til snulla likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå