Gå til innhold

hmmm på min utbetalingsslipp fra nav

Anbefalte innlegg

Skrevet

står det at grunnpensjonen er 9360, har den ikke endret da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmh da har jeg snakket med nav, og 9360 var den endra os'en. Har dere fått mer som grunnpensjon? for det er vel likt over hele landet er det ikke det? Og hun ikke ikke svare meg på om det var pga at jeg har hatt jobb før som ikke er registrert så jeg aner jo ikke om det er pga det at grunnpensjonen er lavere.

Skrevet

hehe altså det er ikke registrert at jeg har slutta :D

Skrevet

jeg snakka med nav her om dagen når jeg leverte inn mine papirer.

hun spurte om jeg skulle jobbe ved sidenav i min gamle jobb. jeg svarte ja, anden vær lørdag.

jeg spurte om det hadde noe og si at jeg hadde motatt lønn tidligere i året. hun sa: nei da hadde det jo blitt umurlig for dere og overleve.

jeg spurte ikke om det hadde noe og si at jeg jobber anden vær lørdag.

hun har ikke fått noe oppsigelse av meg og har ikke bedt om det.

så om jeg får full os (noe jeg virkelig forventer og få) så burde vel du også få det?

Skrevet

Vi som mottar OS kan tjene ca 30 000,- pr år uten å miste støtte.

Skrevet

ja jeg tjente mer enn det da, så er vel sikkert derfor grunnpensjonen er satt lavere.

Skrevet

men hun dama sa til meg at det ikke funket sånn når man skall begyne på os.

for jeg har jo tent vanlig lønn til august også blir det os etter det. om den skal bli redusert etter intekt tildligere på årdet så blir det jo umurlig og overleve.

hm...

Skrevet

nei men du har ikke fått den redusert før da, det har jo jeg siden jeg ennå hadde permisjon fra jobb når jeg fikk os. Men hvis du ikke har jobb når du begynner på os da trenger du ikke noen bekreftelse på det, hvem som liksom skulle gi den til deg :D

Skrevet

men jeg har jo jobb. bare det at jeg ikke kommer til og fortsette med den. akkurat som du?

men jeg har ikke fått os før, så kansje det er der det ligger, men det syns jeg er veldig rart

Skrevet

jeg fikk os og lønn samtidig, og derfor fikk jeg litt trekk i os'en som jeg ikke har fått endra. Fant forresten ut i dag at jeg hadde vært ansatt en ekstra mnd så det er jo ikke noe stress ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...