Gå til innhold

Noen som har Bugaboo Cameleon her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å få på regntrekket? Har lest at det er så pesete....? Har ikke prøvd enda...og siden jeg er full av gravide-hormoner i tillegg til å være verdens mest utålmodige person så tenkte jeg at jeg skulle spørre her inne først...så jeg ikke ødelegger noe i prosessen..;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal være rimelig brødhue for å ikke få det til hehe :) Tar det på på samme måte som på andre måter, eneste forskjeller er at du har to stenger som skal inn på to skruer (jeg forklarer fryktelig dårlig) det er gjort på 2 sekunder.. Hvis du vil så kan du også ta av kalesjen og sette stengene til denne inni regntrekket også, da får barnet skikkelig godt utsyn :)

Skrevet

Ok, bra å lese;o) Fåre prøve meg litt frem tror jeg...greit å ha prøvd det før jeg står ute i pisseregn og skal ta det på for første gang liksom;o) Er det noe forskjell å ta det på når en ha babybagen på ift sportsvognsdelen? Er det lettere på en av de eller er det det samme...?

 

Er du ellers fornøyd med vogna, Mami 87? Har ikke akkurat begynt å bruke min enda...siden denne jenta aldri ser ut til å ville komme ut...he he...en uke igjen til termin, men utålmodig - ja! ;o)

Hvilken farge har du? *nysgjerrig*

Hvilken pose bruker du/skal du bruke om vinteren? Jeg hadde tenkt å kjøpe Bugaboo-fotposen (eller hva den heter) når hun skal begynne å bruke sportsvognsdelen...men er det nok? Bor i Bergen da, så har ikke de aller kaldeste vintrene her....

Har du kjøpt vinterhjulene?

 

Ble masse spm dette her;o)

Skrevet

Det er akkurat det samme på bagen som sportsdelen :) jeg er SUPER fornøyd! Det er den beste vogna i hele verden, genial er vel rette ordet. Har faktisk gjort alt sååå mye enklere, mer plass i gangen, mer plass i bilen, lett på tog og buss, jeg kan ta natalie på den ene armen og bære vogna på den andre opp trapper o.l. ELSKER buggisen min.. Hvis den blir slitt ut til Tulie så kjøper jeg buggis til nestemann også hehe.. Jeg har grå og rosa/grønn/svart hehe, skal bestille beige base og orange og craime fleece nå når jeg skal bestille vinterhjul. Jeg skal bruke odenwalder posen til vinteren, bor på østlandet så vintrene kan bli kalde, tror nok buggis posen er mer enn varm nok men jeg gidder ikke kjøpe ny pose når den vi har passer så fint. Du kan egentlig ha hvilken pose som helst, baggen er gigantisk så til og med et voksi dråg får god plass hehe :)

Skrevet

Så bra at du er så fornøyd:o) Vognen virker jo helt genial (var jo derfor vi kjøpte den, hi hi). Jeg har den i grå base og rosa trekk - nyyyydelig er den:o)))) Gleder meg sånn til å ta den i bruk:o) Passer den Bugaboo-posen oppi bagen også? Syns det så ut som det var litt sånn "knekk" i knærne på den....blir vel ikke så lett å bruke den i en flat bag da, eller...? Nå i begynnelsen tenkte jeg bare å bruke vogndyne og et teppe i bunnen (er jo sommer...-liksom...;o/).

Skrevet

Vi hadde emmaljunga først (har den enda da) og det er to HELT forskjellige vogner, buggisen veier jo under halvparten av det emmaljungaen veier. Ja den er såååå fin *sukk* nydelig rosafarge også.. Jeg vil tro den passer i baggen også ja, har sett folk som har hatt det hvertfall!

Skrevet

Ja, hadde en Teutonia til Tobias...god å trille og alt, men SÅ stor og tung:o( Dette blir noe helt annet, ja:o)

Skrevet

Jeg har den vogna!

 

Synes regntrekket er noe skikkelig dritt! Hvertfall på sportsvognsdelen.

Må hale og dra i det, og da går det akkurat. Men Lucas kan bare bruke føttene og presse det av nede ved beina sine :(

Det "hullet" er alt for langt ned og bare dumt :(

 

 

Skrevet

Jamen setter du det på riktig da? synes det er null problem jeg :)

Skrevet

Jeg lurer på noe angående den vogna!

Jeg synes den ser så bra ut og har hørt så mye positivt om den og bagdelen er jo STOR og god :) - men de små hjulene forann har ødelagt inntrykket fordi jeg tenker de blir helt umulig til vinteren!

Nå ser jeg at dere skriver at det finnes vinterhjul, er de større?

Har du brukt denne vogna nå i vinter når det var snø Mami? Hvordan gikk det?

 

Jeg skal ikke ha ny vogn nå, men jeg har allerede begynt å drømme om hvilken vogn neste baby skal få ... selv om ikke den er under produksjon en gang enda ;) hehe ...

Skrevet

Har ikke prøvd vogna på vinterføre enda, men har hørt andre har vært fornøyde :) vinterhjulene er større, lufthjul og de svinger ikke sånn som sommerhjulene gjør:) De er hvertfall supre over alt på sommerføre, har hatt den med på skogtur, bytur på brostein, triller masse på grus med den o.l. Det er ikke shoppingtrille hjul liksom..

Skrevet

Åååh, det var godt å høre! :)

Da står faktisk den vogna høyt i kurs neste gang!

Vanskelig å finne en vogn som er HELT perfekt synes jeg!

Skrevet

Det finnes nok ikke, men buggisen er det nærmeste man kommer :)

Skrevet

Et spm til, hvordan er sportsdelen? Kan den legges helt ned?

Skrevet

Jupp :) den har 3 stillinger, helt flatt, hvilestilling og 90 grader i ryggen :)

Skrevet

Nå er den solgt til meg! :) hehe ... da blir det sikkert den neste gang vi skal ha baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...