Gå til innhold

Beste amme bh?

ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem amme bh, brukte dere og hvilken synes dere er best, gir god støtte til større bryst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de har noen gode på Lindex.. de løfter og former litt også, de er supermyke, helt uten spiler og sånn og ikke gale på pris heller, under 200 lappen.. tror det var 169 eller noe i den duren. aner ikke hva de heter, men du kan jo gå å se =) lykke til!

Skrevet

jeg mener kanskje det er triumf sin som er best.. men den koster jo en del da..

Noen som vet også om spile amme bh som gir god støtte og ikke har blonder... synes ikke det er så fint.. hehe

Skrevet

kjøpte mine på baby comfort og har same på storken.. og sikkert andre lignande baby\ mamma klede butikker..

heter Anita maternity..

kjempe gode.. med og uten spile..

det er absolutt verd kvar ei krone..

husk du skal bruke den kvar dag og om natta ogso i monge mnd.

min kosta vel 350kr

og har en anna til noe med 400kr.

Skrevet

Tips!!!! Uansett hvilken bh du kjøper, så pass på at den kan lukkes med én hånd!!!!! Tabbet meg på en skikkelig dyr en sist. Kan jo ikke slippe babyen heller når du skal lukke bh-en... Den ble bare brukt en gang..

Skrevet

jeg kjøpte triumph sist jeg kjøpte bh og den elsker jeg bare passer så fint på jeg bruker 85D....men koster 329,- men er vært hver krone..

skal kjøpe flere av de når jeg skal til byen senere...

Skrevet

Disse bh høres jo bare helt SUPRE ut:):):):):) Jeg bruker også 85D til vanlig,men jeg regner med å måtte gå opp en str når babyen har kommet....Men,har triumph disse bh i større str??og selges de med spiler også??:)

Skrevet

vet ikke hvor store vi kan få de bh.......så bare etter 85D

men gå inn om lindex å hør hvilken str som er størst.....

jeg brukte ammebh når jeg ikke var gravid også jeg.....hehe

Skrevet

lindex har utrolig bra utvalg på bher altså... De amme bhene der virkelig iallefall veldig gode, tror jeg skal kjøpe min der:)

Skrevet

når dere allerede snakker om ammebhene..

hvordan vet dere hvilken størrelse dere vil bruke?

vokser utav mine egne nå, og må nok ha meg noen nye tja.

Skrevet

triumf sin amme bh, får du ganske så stor ja... tror jeg fant en i 90 E da jeg var på cubus sist.. men vet ennå ikke hvilken størrelse jeg trenger.. bruker 85 d -dd nå..

Tnekte jeg skull eut å prøve noen i morgen, men har heller ikke lyst til å stå i prøve rommet i en hel dag.. så tungt med stor mage! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...