Gå til innhold

Be safe izi combi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noe som vet om det må gjøres noe spesielt med selene i stolen når man snur den fra bakovervendt til fremovervend. Mener å ha hørt noe om dette en gang før lenge siden men har likevell ikke fått det helt med meg.. He he. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det må du ikke.

Skrevet

Aner ikke. Men leste på trygg trafikk (var det vel???) at man ikke lenger anbefaller bilseter med egne seler i da ungen sitter forovervent. Er visst falsk trygghet eller noe.

Men min sitter fremovervent han med bilstol med egne seler.

Skrevet

Hm??? Sto det noe om hvordan man skal feste de da?

Skrevet

Nei....trur jeg egentlig bare fikk linken inne på nybaktmamma engang fordi jeg var visst en livsfarlig mor som valgte å ha 2åringen min fremovervent. Så jeg bare skumma kjapt igjennom den...sorry

Skrevet

Skjønner, er jo sikkert akkurat det jeg også har gjort når jeg har registrert noe ang dette med selene når du snur stolen. Skumlest altså. ;) Lurer faktisk på om det var noe med at en ikke måtte bruke 5 punkts sele mer men gå over til tre??? Hm, ikke lett med denne gullfiskhukommelsen. :)

Skrevet

Nei gullfisk hukommelse og teflonhjerne er litt slitsomt ja....

men lykke til i bilstoljungelen

Skrevet

Gå inn på www.hts.no og last ned bruksanvisningen:-)

Skrevet

å så lur du er. Tusen takk. Har den jo såklart selv, men er i flytting og den ligger nedpakket gud hvet hvor. Takk for tips. :)

Skrevet

Har selv den stolen, måtte ikke gjøre noe med selen i stolen. I vår stol står bruksannvisning for feste av stolen på selve stolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...