Akkuratja Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hei. Er det noe som vet om det må gjøres noe spesielt med selene i stolen når man snur den fra bakovervendt til fremovervend. Mener å ha hørt noe om dette en gang før lenge siden men har likevell ikke fått det helt med meg.. He he.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Aner ikke. Men leste på trygg trafikk (var det vel???) at man ikke lenger anbefaller bilseter med egne seler i da ungen sitter forovervent. Er visst falsk trygghet eller noe. Men min sitter fremovervent han med bilstol med egne seler.
Akkuratja Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Hm??? Sto det noe om hvordan man skal feste de da?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Nei....trur jeg egentlig bare fikk linken inne på nybaktmamma engang fordi jeg var visst en livsfarlig mor som valgte å ha 2åringen min fremovervent. Så jeg bare skumma kjapt igjennom den...sorry
Akkuratja Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2007 Skjønner, er jo sikkert akkurat det jeg også har gjort når jeg har registrert noe ang dette med selene når du snur stolen. Skumlest altså. Lurer faktisk på om det var noe med at en ikke måtte bruke 5 punkts sele mer men gå over til tre??? Hm, ikke lett med denne gullfiskhukommelsen.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Nei gullfisk hukommelse og teflonhjerne er litt slitsomt ja.... men lykke til i bilstoljungelen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Gå inn på www.hts.no og last ned bruksanvisningen:-)
Akkuratja Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2007 å så lur du er. Tusen takk. Har den jo såklart selv, men er i flytting og den ligger nedpakket gud hvet hvor. Takk for tips.
nicknavn Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Har selv den stolen, måtte ikke gjøre noe med selen i stolen. I vår stol står bruksannvisning for feste av stolen på selve stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå