linneha Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Når hun har en leke i høyre hånd så ligger hun og slår seg på låret med den. Hun får vondt etterhvert og begynner da å grine! Når jeg "leker fly" med henne ser hun ut som supermann, den høyre armen litt hengende ned mens den venstre er løftet opp akkurat som supermann gjør det. Når jeg bærer henne blir hun sint hvis jeg nærmer meg sofan...for da tror hun at jeg har tenkt å legge henne i fra meg på gulvet. Når jeg bøyer meg mot ansiktet hennes åpner hun munnen opp, lukker øynene og hviner høyt! Noen andre som vil fortelle om sin baby? moro å høre.)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 føler jeg har ei litt rar jente jeg og ) hun ler ikke når vi prøver å få henne til å le da bare ser hun dumt på oss som om hun tenker: "i alle dager er det de holder på med" MEN dersom vi sitter noen voksne å snakker og småler litt da begynner hun å le eller hvis storebroren rister på hodet. Hvis jeg gjør det ser hun bare dumt på meg igjen. hehe. Ellers nekter hun å lære å klappe eller vise hvor stor hun er, men kan godt sitte å gjøre det til sitt eget speilbilde ))
Grigri m/3 gutter Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Min slo også leker mot låret hele tiden, han gjør det i grunnen enda, men mindre ettersom han har mer kontroll på armer og bein, nå smaker han på ting hele tiden. Min blir sint når vi nærmer oss senga, for da skal han legges ned og det er jo pyton! Han har nylig oppdaget et par nye lyder, han legger munnen mot skuldra/kinnet mitt og blåser sånn at det blir sånne "prompelyder". Det er ikke for å lage prompelyder så klart, han bare har tatt den "blåse mellom leppene pppbbbbbblllll lyden" ett steg lengre. Og så sier han "eh eh eh eh" ofte. Han er så søt og rar atte.
Tre små;) Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Gjorde virkelig en innsats for å få lille gull til å le i går, men hun så bare dumt på meg og snudde seg bort.. På kvelden lekte vi litt med Brutus (katta..) i sengen vår.. katten var helt gal der han løp etter ei fjær og tror du ikke hun synes det var kjempefestlig?? Hun hadde skikkeli "lættis.."- artig! Så nå må stakkars Brutus til pers hver gang jeg prøver å ¨få snuppa til å le..hehe..søte små
linneha Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Når jeg skal få henne til å le så må jeg late som om jeg hoster eller nyser, det er visst veldig morsomt!
LisaColli Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 hehe, snuppa liker å bli skremt hun! hun synes det er hysterisk morsomt når jeg snakker som en mann og sier feks "kor e tåa?" eller "godt med grøt", hehehe da snakker jeg skikkelig alkoholiker-på-steroider-stemme! hun ler også når jeg tar et tygg av ryggen hennes og det er litt artig når jeg spør om hun skal legge seg, og hun "svarer" med fiselyd.. liksom litt "phø det skal jeg da ikke"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå