ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg får sikkelig skallebank på dagen og på kvelden.. det er sikkelig ubehagelig... Hadde sv f sist, så er jo litt redd. men jeg har ikke noe andre tegn til det heller. Bare vondt i hode og om jeg reiser meg fort ser jeg små stjerner.. som svirrer rundt.. BT fint, urinen fin, og resten av kroppen fin.. Så jeg har nepppe det igjen... men det er utrolig slitsomt å gå rundt med den jevla hodebanken i skallen.. Skal på kontroll på man, skal spørr jormor da.. kunne jo hende at jeg er så utslitt av bekkenløsningen og ryggen at jeg får vondt i hode, eller?
julisol Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Kjenner meg igjen både med hodevondt og disse stjernene foran øynene.. Hadde litt stigende BT og ødemer sist uke, men fint på kontroll i dag og ingen proteiner. Tror rett og slett jeg strammer musklene litt i nakken, jeg. Kjenner jeg er litt spent på det som ligger foran for tia.. Får bare passe på å hvile godt innimellom og drikke mye vann. God bedring!
Gjest Ut på tur Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg får vondt i hodet når jeg drikker for lite og/eller har for mye å gjøre. Leste nå at dersom vi får vondt i hodet som kan skyldes dehydrering skal vi drikke en liter vann for å se om det hjelper. For å få i meg nok veske har jeg nå lært meg å drikke vann hver gang jeg er oppe og tisser om natta (har ett glass på vasken) tisser ikke noe oftere så det har ikke noe å si på den biten Kjenner det hjeleper på hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå