Gå til innhold

Da har jeg kjøpt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en liten handletur, og kom hjem med blå nydelig seng (selv om den lille 99% blir en jente..he,he..), madrass, vaskebalje,stelle"matte" til å ha på stellebordet, vaskekluter, hundeseng og katteseng:) he,he...

Har funnet det stellebordet jeg vil ha, men plassen i bilen begynte å bli ganske så knapp så må tilbake og handle litt mer senere:)

Så i går satt jeg sammen sengen og var ganske fornøyd med meg selv - veldig koselig å se sengen stå ved siden av min seng på soverommet også:)

Hunden og katten fikk hver sin fine gode liggeputer/seng i stuen hvor vi oppholder oss mest, og de var begge svært fornøyd - de ble prøvd ut med en gang, og har vært aktivt brukt etter det, så de satte virkelig pris på sengene sine:) Håper at den lille babyen også vil like sin nye seng:)

7 uker til termin - dvs 6 uker på tirsdag - hmmm....skal si tiden går selv om det føles som det er en evighet igjen...

Har fått/arvet masse babyklær fra familie og venner, og min mor er snart ferdig med å strikke hentesettet. Kjøper nok gjerne et lite plagg eller to i størrelse 50 eller 56, men har mye som jeg har fått allerede, så det blir liksom bare for å ha kjøpt en liten ting selv også ;)

Så nå føler jeg at jeg kanskje begynner å komme i mål - masse rydding og ommøblering som foregår i hele huset for tiden, men tror nok at jeg skal være klar når babyen melder sin ankomst :) Gjerne bittelitt før termin, sånn at ventetiden blir mindre, men selvsagt innen "normalen", dvs heller 2 uker før enn 2 uker etter termin....Men babyen kommer når den kommer regner jeg med;)

49 dager igjen til termin i dag - formen fortsatt fin, har snart det meste i hus...hmmm....ligger jeg plutselig bra an her mon tro? :)

Ha en fin dag damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...