Lille Trille 2015 Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Var på en liten handletur, og kom hjem med blå nydelig seng (selv om den lille 99% blir en jente..he,he..), madrass, vaskebalje,stelle"matte" til å ha på stellebordet, vaskekluter, hundeseng og katteseng:) he,he... Har funnet det stellebordet jeg vil ha, men plassen i bilen begynte å bli ganske så knapp så må tilbake og handle litt mer senere:) Så i går satt jeg sammen sengen og var ganske fornøyd med meg selv - veldig koselig å se sengen stå ved siden av min seng på soverommet også Hunden og katten fikk hver sin fine gode liggeputer/seng i stuen hvor vi oppholder oss mest, og de var begge svært fornøyd - de ble prøvd ut med en gang, og har vært aktivt brukt etter det, så de satte virkelig pris på sengene sine:) Håper at den lille babyen også vil like sin nye seng:) 7 uker til termin - dvs 6 uker på tirsdag - hmmm....skal si tiden går selv om det føles som det er en evighet igjen... Har fått/arvet masse babyklær fra familie og venner, og min mor er snart ferdig med å strikke hentesettet. Kjøper nok gjerne et lite plagg eller to i størrelse 50 eller 56, men har mye som jeg har fått allerede, så det blir liksom bare for å ha kjøpt en liten ting selv også Så nå føler jeg at jeg kanskje begynner å komme i mål - masse rydding og ommøblering som foregår i hele huset for tiden, men tror nok at jeg skal være klar når babyen melder sin ankomst Gjerne bittelitt før termin, sånn at ventetiden blir mindre, men selvsagt innen "normalen", dvs heller 2 uker før enn 2 uker etter termin....Men babyen kommer når den kommer regner jeg med;) 49 dager igjen til termin i dag - formen fortsatt fin, har snart det meste i hus...hmmm....ligger jeg plutselig bra an her mon tro? Ha en fin dag damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå