Gå til innhold

Skifter dere bleie om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker om jeg skal gjøre det. Bleien er så ekstrem våt om morgen når jeg ikke gjør det og noen gang er pysjen også våt.

Egentlig skal bleier jo tåle en hel natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke om det bare er tiss eller "bæsjepromp" (altså en liten fartsstripe med bæsj) i den nei, men bytter om han bæsjer skikkelig så klart, noe han gjør noen netter i uken enda (5 uker gammel). Tissebleier blir våte, men det går bra for det meste. Har det gått igjennom klærene ville jeg nok byttet, men det er sjeldent det har skjedd hos oss med de to andre, da har vi stort sett bare måtte gå opp en bleiestørrelse. Du kan jo prøve en større størrelse om natten enn på dagen så er det mer plass i den til å absorbere tiss.

Skrevet

jeg skifter ikke bleie om natten. kun hvis hun har bæsjet, og detr har hun heldigvis ikke gjort siden hun var spedbarn. men hun tisser vell heller ikke så mye da!

Skrevet

Skifter bare hvis han har bæsja....

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skifter ikke, og det har gått bra...bruker bleier fra lidl.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Altså tissebleier...skifter bæsjebleier, men tar det som en selvfølge.

Skrevet

Skiftet om natten de 3 første månedene for da var det alltid bæsj i bleien selv om det var mating og skift hver andre time døgnet rundt.

Men nå skifter jeg ikke om natten, han bæsjer aldri om natten lengre.

Du kan jo skifte bleie under siste måltidet hans før du legger deg.

Skrevet

Har aldri byttet bleie på natta med mine to, så fremt det ikke har vært bæsj.

Når det er natt foregår det ingenting annet en soving.

Skrevet

Jeg skifter alltid bleie om natten.. Vet ikke hvorfor egentlig, for som oftest er det bare tiss i den.. Har vel bare blitt en vane eller no... Men så pleier jo snuppa å sove hele natta da, så blir jo mer tidlig på morran at jeg skifter på henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...