Gå til innhold

Uke 15

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her som er rundt uke 15 med magebilder på profilen sin?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har ikke tatt noen magebilder denne omgang, men gjorde de sist svangerskap:-) det er veldig gøy å ha til svangerskap nr 2;-) Har vært opplåst veldig lenge, men nå begynner magen å titte frem... Når har du termin? Min er 18. januar.

Skrevet

Har selv regnet meg frem til rundt den 17. januar, legen skrev den 19 på helsekortet mitt, men mente jeg var en uke lengre.. Så får se hva UL forteller den 24 august..

Jeg syns liksom mangen har sluttet å vokse.. Du kan gå inn på bildene mine å se om du vil... Et fra uke 11, og et fra i dag...

Men har heldigvis hørt hjertelyd, hvis ikke hadde jeg nok bare trodd jeg hadde lagt på meg, og at testene hadde vist feil..

Skrevet

Synes også at magen har sluttet å vokse, men sliter ennå med mye symtomer, så tviler på at det er noe innbilt svangerskap;-) Håper inderlig at jeg snart blir kvikkere og i bedre form!

Skrevet

Hei!

Har dessverre ingen bilder jeg heller, men ville bare si at jeg også føler at den ikke har vokst noe særlig siden uke 11? Har dere lagt på dere noe særlig da? Hadde først gått opp 1.5 kg for så å gå ned igjen 1kg de siste dagene jeg?

I de forrige svangerskapa hadde jeg gått opp 4.5 og 2.5 kg innen denne tiden, så jeg klager vel egentlig ikke hehe!

Skrevet

Har ikke gått opp noe, heller ned.. Men kan ikke akkurat si at jeg ligger foran brødboksen, hehe...

Skrevet

Å er du så kalm eller?

Jeg har stort sett spist som jeg pleier, menorker mindre middag enn vanlig, dess er det ikke så mye digg som frister lenger.... Det er igrunn veldig geilig, for jeg gikk opp 20kg de andre gangene.

Skrevet

Nei, ikke kvalm. Bare sliten, lite matlyst (til tider) og plaget med migrene. Migrene anfallene varer gjerne 2-3 dager og da drikker jeg bare vann. Prøver å tenke positivt og på det nye lille nurket som kommer og datteren min som skal bli storesøster:-) det er ganske rart å tenke på!

Skrevet

bare vent dere, en dag våkner der opp og den har poppa ut!! se på bildene mine så får dere se stooore forandringer i løpet av kort tid!

Skrevet

Jeg har lagt ut 2 bilder .

Fra uke 14 og 15 .

Skrevet

Jeg har et bilde der man ser magen i profil, men det er med genser på.

Er nok litt stor til å bare være i uke 15 (beg på uke 16 i morgen).

Skrevet

Augustbarn!

Uff, høres ikke noe hyggelig ut.....Men du, jeg har aldri hatt migrene før, men nå har jeg hatt noe hodepineanfall som har vart over 2-3 dager, ingenting hjelper ikke å sove en gang! Det bare dunker og dunker :-( Tror du det kan være migrene?

HI unnskyld at jeg roter til i tråden din.... Skal skrive på nye tråder om jeg har noe mer og si :-)

Skrevet

Hehe.. ;) Bare å rote det. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...