Gå til innhold

Nå tørner jeg snart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensten kom igjen, og jeg holder på å bli gaaaal!!!

Skal det ikke skje noe snart?? Får svaaake positive tester hvar mnd men ingenting skjer videre.!!

Herretter blir det og leve som normalt, tar meg en fest om jeg vil, uansett... så lenge TR ikke er savnet og positive tester lyser mot meg så gir jeg blaffen... Orker ikke mer venting venting venting...

Æsj.. sorry folkens... utblåsning!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være det er smart å la være å tenke så mye på det.. og leve normalt .. Når man minst venter det vetdu :=)

Skrevet

Ja sant...men uansett hvordan man ikke vil tenke på det så ligger det der..."skal tro? hmm? kan det være? håpe håpe" hehe... kommer til å miste hodet mitt aldeles til dette... har ikke psyken til det mer..

Skrevet

Hallo der.

Har sett litt etter deg her inne. Så synd at det ikke gikk denne gangen heller :-(

Kanskje det hjelper hvis du slapper litt mer av, men vet jo at det ikke er så lett. Du skal se at den sitter snart :-D

Lykke til, skal krysse fingrene.

stor klem fra meg

Skrevet

Tusen takk=)

Har vert på ferie så har ikke hatt muligheten til å komme innpå her før nå=)

Jeg håper virkelig det kommer snart... som sagt så kommer vi til å prøve men kommer ikke til å tenke noe videre over det og heller ikke ta hensyn til noe før testene er der....og tanten er forsvunnet....

Håper virkelig... og kjempe hyggelig og høre fra deg=)

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener. Er så slitsom å gå å vente og håpe hver mnd... Har prøvd 2 mnd nå uten klaff, og jeg tenker ikke på annet.

Jeg ser at du får en del råd om å prøve å ikke tenke på det, at det klaffer da. Men jeg blir enda mer stresset da jeg hører sånt..for da betyr det jo at pga at jeg tenker mye på det så skjer det ikke...Og jeg klarer jo ikke å ikke tenke på det. Det funker ikke sånn at man bestemmer over psyken sin slik..det hadde vært fint men.

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det, men jeg har ikke fått det bra til enda. Men tror jeg skal kutte ned på å være på disse sidene her. Ikke noe negativt i det hele tatt, men jeg blir mye mer stresset av å være her og lese for mye...

Skrevet

Heisann...

Kjenner meg meeeget godt igjen i din situasjon.

En fårråd om både ene og hitt og det er helt supert... men i bunn og grunn er det en selv som må finne sin måte og takle dette på!

Og det er veldig fint å få høre om andre og hvordan de klarte det, og hvor lenge det har tatt osv....

Men jeg har som sagt bare bestemt meg for å ta det som det kommer, nå når sommeren er her er det jo mye som skjer i helgene, og jeg har en del fri når gutten skal være hos sin far... Og jeg kommer ikke til å sitte på hold å lure på "tenk viss"

Her blir det og aktivisere seg så mye at en kanskje kan dagene til å gå, bli med på livet fram til testene er der!!

Håper så mye det skal klaffe for deg... hvordan ligger du an syklusmessig nå?

Skrevet

Sånn tenker jeg og. Nå har vi ferie så vi prøver å finne på noe hver dag, slik at jeg ikke sitter hjemme her å tenker og tenker. Og da snuppa på 2 år er oppe så er det jo fullt liv her, så da tenker jeg heldigvis ikke så mye på det. :-)

Jeg fikk mensen på tirsdagen, så jeg skal kjøpe en el-test slik at jeg er helt sikker på den denne mnd og. Også får vi bare prøve og håpe. Også skal jeg prøve å ikke tenke for mye på det. Kan jo ikke ødelegge hele sommeren ved å gå å bekymre meg og være sur heller. Tror jammen jeg skal sparke meg selv skikkelig i rompa nå! ;-)

Skrevet

Nei det er helt sant...

En må kunne leve ved siden av prøvingen også..

Finn mensen på tirsdag altså... har du lange/stabile sykluser?

Jeg fikk min på mandag og har syklus på 27 dager... så jeg vet hvilken dagjeg får både el på og tr på, men tester uansett bare for å være helt sikker!!

Vi må vel bare ta oss i nakken og snu litt på livsstilene??

hehe...

Skrevet

Jeg vet når jeg har el og tr jeg og, og har 28 dagers syklys, men jeg og synes det er greit å teste bare så jeg er sikker.

Ja, nå snur vi litt og nyter sommeren! :-) Og lykke til, håper du snart har en spire i magen. :-)

Sommerklem. :-)

Skrevet

Ja samme her ang tester=)

Masse lykke til til deg også, legger deg til på lista mi jeg=)

Håper det er greit?

Er så godt å ha noen spm en kan følge gjennom den tyngste tiden=)

Sender en klem i retur=)

Skrevet

Kjære Chick26. Ville bare si at jeg også skjønne følelsen du snakker om. Kan det ikke bare skje??? Også kan den ikke bare sitte i 9 mnd...Tenk på alle som blir gravide på en one-night stand og bærer frem velskapte barn...Og her sliter vi som pokker for å få til en stakkars spire..????hehehe

Jeg har selv prøvd i 9 mnd nå og mistet to ganger. Er møkklei og tør ikke ta positive tester som en gledelig overraskelse heller, for jeg mister likevel... (Selv om det er superspennende å teste da...)

Jeg har IKM på lørdag. Og har som vanlig stor tro på at DETTE er pp for meg. Alle gode ting er vel tre? eller?

Klem

Skrevet

Det er helt greit. :-) Koselig det. :-)

Nå får vi bare kose oss og nyte sommeren, og håpe at sommeren kommer med noen herlige spirer til oss. :-)

Klem. :-)

Skrevet

Modesty Blaiste...

Uff,leit å høre at du har mistet, og ja jeg vet hva det er snakk om. Har selv mistet 2 ganger... og hvorfor?????

Det er vanskelig og tungt og håper så inderlig hver gang, men som du sier.... vi kan ikke ta pos tester som gode overraskelser for det drar igjen alikavel...*sukk*

Vanskelig...

Jeg krysser alt av fingrer for deg til lørdag=)

Skrevet

Ubehandlet ull...=)

Du har ingen profil så jeg får ikke lagt deg til.

Men jeg finner deg nok igjen, vi har EL neste helg vi da??

Jeg har vertfall EL neste søndag...

koz koz=)

Skrevet

Stemmer det, har ikke fått somla meg til å lage noen profil enda. ;-)

Ja, jeg har nok EL på mandagen tenker jeg, begynte å blø lite på tirsdagen og så mye på onsdagen, men regner med at jeg kan telle fra tirsdagen. :-) Så jeg er nok innom her igjen. :-)

Kos og lykke til. :-)

Skrevet

Det kan du nok da=)

Vi snakkes nok igjen håper jeg=)

Klem og masse lykke til hos deg og=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...