Storebror & Lillesøster Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Og når det kommer opp du kan ikke sende mail...pga full postkasse osv..etter man har trykt send,er den da sendt?
melkekua™ Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Maks 15 kan man ha inne...vil tro at den ikke ble sendt....men jeg vet ikke, for jeg har ikke vært oppe i den situasjonen )
Storebror & Lillesøster Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Skulle prøve og sende en ny men da kom dette opp med en gang slik at jeg ikke kunne skrive noe,så tror kanskje det gikk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå