Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Hotell Atlantic er veldig fint, men spørr om å få rom i en høy etasje med utsikt over breiavatnet.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Rica forum er et greit hotell hvis du liker høyder ;-) Det er et tynt høyt hotell med resturant i toppetasjen. Hele hotellet beveger seg/gynger når det blåser..... http://www.rica.no/index.cfm?con=257&oa=hotel.display
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jepp, Rica er og kjempefint. Men dersom en skal til Stavanger og "nyte" den fantastiske byen er det kjekt å bo i sentrum. Kom og på at Hotell Skagen skal være veldig fint, har aldri bodd der selv men hørt omtale. Ligger helt nede i vågen
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Clarion hotellet som ligger bak Atlantic er kjempefint!! Der var jeg på visning en gang Ellers så synes jeg at Radisson SAS Royal er koseligere enn Atlantic, men Atlantic har jo best utsikt da!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 om dere klarer dere uten å bo midt i byen er sola strand hotell superfint
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 takk for svar !!! valgte suite på royal eg! ooioio ka har eg gjort!! hehe.... var svømmebasseng der jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå