supermummy Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hadde el rundt mandag ca.(ifølge mine beregninger). Hadde sex et par dager før, og mandag. Føler meg skikkelig oppblåst, og litt mensmurringer. Er det bare el som gjør det eller kan jeg være gravid. Kan det merkes så tidlig?? Noen som vet..?
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Tror ikke det kan merkes SÅÅÅ tidlig, men kan godt hende du er preggis Skal krysse finra for deg
Mamma til verdens beste barn Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Murringene kan ikke være el da? He-he, er i samme verden som deg, hadde el ca tirsdag og sex lørdag, søndag, tirsdag, har planer om i dag osv:) Og har mensmurringer, spes på ene siden (faktisk vondt) og klein metallsmak i munnen og alt:) Men det er nok litt tidlig å merke det, men jeg sverger på at jeg kjente det øyeblikket jeg ble gravid forrige gang!!! Har ikke hatt det sånn nå, så da er det nok noe annet:) Lykke til!!
supermummy Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 hihi:) Det er litt morsomt og spennende...vi får håpe det klaffer:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå