Sjefsmegga Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hun slo jo munnen sin i går ( var på sjukehuset osv). HUn har ikke spist på et døgn nå...klarer bare å drikke stakkars..og hun er sulten..men hver gang hun prøver å spise så hyler hun :-( Jeg har prøvd med alt, grøt, yoghurt osv.. Sov dårlig i natt gjorde hun også..vi var oppe 7 ganger...
balsam Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 huff!! stakkars! sender en liten "blås" på munnen til snuppa di og håper at hun blir bedre snart!!
Salsa Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Dakal.... Har du prøvd drikkeyoughurt og sugerør? Klarer kanskje ikke å suge heller?
fleXibel Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Stakar.... Vesla slo seg stygt hun og for 2 uker siden.. slapp sykehuset da.. Men hun fikk to stygge flenger i munnen.. 1 uke etter det spiste hun sinnsykt dårlig.. har nå først begynt å ta seg opp igjen, men hun har blitt skikkelig "anti"-brød.. skal hun spise bra må jeg gi grøt eller pure eller noe myyyykt noe...
Honningmelon Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Uff, stakkars. Har ikke fått det med meg, jeg, men hva skjedde da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå